صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کنفدراسیون فوتبال آسیا از میان باشگاه‌های متقاضی ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای تنها باشگاه سپاهان را تایید کرده و این باشگاه به طور قطع در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد حضور خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحال حاضر فوتبال ایران درگیر چالش اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر سیرجان هنوز به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسیده است.  

بـر اســـاس اطـاعـات مـوجـود از هفت باشگاه متقاضی برای دریافت مجوز حرفه‌ای، ۶ باشگاه مدارک خود را روی سیستم بارگذاری کردند که در این میان یک باشگاه همان ابتدای کار از دریافت این مجوز منصرف می‌شود و یک باشگاه نیز به دلیل کسری مدارک از شرایط بررسی خارج می‌شود و تنها پنج باشگاه دیگر باقی می‌مانند که
 از پنج باشگاه مدارک چهار باشگاه از جمله استقلال، پرسپولیس، گل گهر و تراکتورسازی مورد  تایید قرار نگرفته و تنها باشگاه سپاهان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شد که به احتمال فـــراوان این باشگاه به عنوان تنها باشگاه ایرانی حاضر در مسابقات، راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

البته کنفدراسیون فوتبال آسیا تا دوشنبه به فوتبال ایران فرصت داده تا مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های متقاضی در لیگ قهرمانان آسیا را به این کنفدراسیون ارسال کنند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.