نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قاسمی‌نژاد مشکلی برای بازی مقابل پدیده نداشت

  • کد خبر: ۹۳۴۰۷
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
قاسمی‌نژاد مشکلی برای بازی مقابل پدیده نداشت
ناظر بازی استقلال و پدیده پیش از برگزاری این دیدار به مسئولان استقلال گفته بود که امین قاسمی نژاد مشکلی برای بازی مقابل پدیده ندارد. مجیدی هم از این موضوع مطلع بود، اما درنهایت تصمیم دیگری گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درنشست خبری بعد از بازی با پدیده وقتی از فرهاد مجیدی پرسیده شد چرا امین قاسمی نژاد دراین بازی درلیست هجده نفره قرار نگرفت،  به موضوع چکی که این بازیکن برای حضور در استقلال به باشگاه پدیده داده اشاره کرد.

سرمربی استقلال معتقد بود چون احتمال شکایت باشگاه سابق از امین قاسمی نژاد را می‌داده در نهایت تصمیم به حذف نام این بازیکن گرفته است. این صحبت‌ها درحالی مطرح شده که طبق اطلاعات به دست آمده از مشهد، ناظربازی به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده امین قاسمی نژاد برای بازی در ترکیب این تیم هیچ مشکلی ندارد.

حتی به خود مجیدی هم اطلاع داده شده بود که قاسمی نژاد برای بازی در ترکیب استقلال بلامانع است اما اینکه چرا سرمربی آبی‌ها تا این حد نسبت به بازی گرفتن از امین قاسمی نژاد از خود حساسیت به خرج داده و حتی حاضر به قرار دادن نام او در فهرست نهایی تیمش هم نشده، مشخص نیست.

تردیدی نیست اگر مشکل حادی درمیان بود ناظر بازی به باشگاه استقلال اعلام می‌کرد که قاسمی نژاد نمی‌تواند در ترکیب قرار بگیرد اما عملا هیچ مانعی سد راه بازی کردن قاسمی نژاد  وجود نداشت.

از طرفی باید توجه داشت که موضوع قاسمی نژاد با باشگاه سابق خود کاملا شخصی است و حتی اگر باشگاه پدیده شکایتی از قاسمی نژاد انجام می‌داد تاثیری در نتیجه بازی استقلال با پدیده ایجاد نمی‌شد چون قاسمی نژاد چک شخصی‌اش را به باشگاه سابق داده است.

اگر باشگاه استقلال برای صدور مجوز خروج این بازیکن به پدیده چک می‌داد، ماجرا طور دیگری رقم می‌خورد اما وقتی قاسمی نژاد راسا دراین راستا اقدام کرده، به لحاظ قانونی هیچ منعی سد راه بازیکن استقلال نبود و از لحاظ قانونی نمی‌شد تخلفی را متوجه باشگاه استقلال دانست.

البته مجیدی از ابتدای فصل ثابت کرده علاقه چندانی به بازی گرفتن از امین قاسمی نژاد ندارد و بعید است که حتی اگر مجوز قطعی برای حضور این بازیکن صادر می‌شد، فرهاد مجیدی بازهم از این بازیکن به طور مشهودی درترکیب تیمش بهره می‌گرفت. قاسمی نژاد اکنون در وضعیتی قرار گرفته که جدایی‌اش در نیم فصل هم دور از ذهن نیست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->