صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، دومین سالگرد شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومش را خدمت مقام معظم رهبری و امت انقلابی مشهد تسلیت عرض می‌دارد.

به گزارش  شهرآرانیوز، متن بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد به شرح زیر است:

شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، واقعه‌ای سترگ و جانکاه است که در تاریخ ثبت و هیچگاه فراموش نخواهد شد؛ اتفاقی که سردار سلیمانی را در عرصه ملی و بین‌المللی در جهان اسلام و جبهه مقاومت به پرچم‌دار پرآوازه‌ای بدل کرد تا نامش همیشه بر تارک مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان و حرکت در مسیر حق‌خواهی بدرخشد.
دوباره موسم حزن‌آلود دی‌ماه فرارسیده و امت حزب‌الله در غم از دست دادن سردار مهربان و دلسوز خود است؛ روز‌هایی که جبهه مقاومت دو عنصر تاثیرگذار و محبوب مردمی، "سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" را از دست داد.
سردار دل‌ها پس از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری برای شکل‌گیری انقلاب پربرکت اسلامی و رشادت در هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان چهره‌ای موثر در جبهه مقاومت بین المللی شناخته شد.
سردار سلیمانی را نماد روشنی از عزت، اخلاص، فتوت، وطن‌پرستی و استکبارستیزی می‌دانیم؛ به همین دلیل است که آزادی‌خواهان عالم، این چهره شجاع را مدافع ملت مظلوم و حافظ آرامش و امنیت آن‌ها می‌دانند.
از حاج قاسم، به‌عنوان "سردار دل‌ها" یاد می‌کنند و چه لقب زیبا و برازنده‌ای؛ سردار سلیمانی محبوب قلب ستمدیدگان و آزادگان عالم بود. موضوعی مهم که دشمن آن را برنمی‌تابید و سرانجام از روی استیصال و عجز، به طرز بزدلانه‌ای آن "سردار سرافراز" را به شهادت رساند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند که با ترور سردار سلیمانی، پرچم جبهه مقاومت و استکبارستیزی بر زمین خواهد افتاد؛ غافل از آنکه این درخت تنومند و پربار با خون حاج قاسم و دیگر همرزمانش، مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و هر قطره خون سردار دل‌ها، در رگ جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم جوشیده و رهروان حاج قاسم‌اند.
شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، دومین سالگرد شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومش را خدمت مقام معظم رهبری و امت انقلابی و حزب‌الله تسلیت گفته و آرزوی توفیق و نصرت الهی برای تمامی رهروان آن شهید سرافراز دارد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.