صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جشنواره قصه گویی منطقه‌ای در مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۹۴۵۵
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امروز به میزبانی مشهد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی صبح امروز در تالار شهر مشهد آغاز شد. در این مراسم که با حضور دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی همراه بود ۳۰ قصه‌گو از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی دو روز به رقابت می‌پردازند.
ابراهیم زره ساز، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش استقبال زیادی برای شرکت دانش آموزان در این مراسم کرده است، اما به دلیل کمبود ظرفیت و زمان ما از هر ناحیه یک یا دو مدرسه را بیشتر نمی‌توانیم میزبانی کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: استقبال دانش آموزان، معلمان و مدیران پرورشی این نوید را به ما می‌دهد که قصه گویی در جامعه محبوب است.
وی با بیان اینکه ما طی این دو روز حداکثر تا ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز را می‌توانیم میزبانی کنیم، افزود: ما آمادگی همکاری با نهاد‌هایی همچون شهرداری را در این زمینه داریم تا بتوانیم فضای عمومی و حرفه‌ای قصه گویی را در طول سال داشته باشیم.
زره ساز گفت: طی این دو روز ۳۰ قصه توسط شرکت کنندگان خوانده می‌شود که با نظر هیأت داوران پنج قصه منتخب می‌شود و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.
گفتنی است؛ هیأت داوران این جشنواره آقایان رضا بابک، مهدی جهانگیریان و علی خانجانی هستند.
همچنین اختتامیه این جشنواره فردا ۲۹ آبان در تالار شهر برگزار می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.