صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احتمال انتشار سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۹۵۸۶۲
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
بلا رمزی، بازیگر نقش الی به‌تازگی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به زمان حدودی پخش سریال The Last of Us اشاره کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - بلا رمزی، بازیگر نقش الی به‌تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به زمان حدودی پخش سریال The Last of Us اشاره کرده است.

چند ماه از آغاز فیلم‌برداری فصل اول سریال The Last of Us می‌گذرد و هنوز شبکه HBO تاریخ دقیق پخش آن را اعلام نکرده است. به‌تازگی بلا رمزی، بازیگر نقش الی در این اثر یک استوری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که یک پست از اکانت رسمی IMDB در آن دیده می‌شود؛ پستی که می‌گوید در سال ۲۰۲۲ شاهد پخش سریال The Last of Us از شبکه آنلاین HBO Max خواهیم بود.

هنوز شبکه HBO و سونی به‌صورت رسمی پخش سریال The Last of Us در سال ۲۰۲۲ را تایید نکرده‌اند. اما اشاره به این نکته از سوی اکانت رسمی IMDB و صدالبته اشاره‌ یکی از بازیگر‌های اصلی سریال به آن سبب می‌شوند که  احتمال پخش لست آو آس در سال ۲۰۲۲ از قبل هم بیشتر شده باشد.

پدرو پاسکال در نقش جول، گابریل لونا در نقش تامی، مرل داندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، آنا تورو در نقش تس و نیک آفرمن در نقش بیل از جمله بازیگر‌های سریال The Last of Us هستند. این اثر کریگ مازن و نیل دراکمن در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد.

بلا رمزی در رابطه با سریال گفته است: «در تیم ساخت سریال تعداد قابل توجهی از طرفدار‌های بازی The Last of Us حضور دارند و آن‌ها گفتند که بسیاری از موارد در سریال، به‌شدت مانند بازی هستند. بسیاری از صحنه‌های ساخته‌شده برای فیلم‌برداری به آن‌ها احساس قدم زدن در بازی ویدیویی [لست آو آس] را می‌دهند. پس فکر کنم همین خوب باشد. غیر از این دیگر نمی‌توانم اطلاعاتی به شما بدهم».

منبع: زومجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.