تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد
سرخط خبرها

ویدئویی جدید از پشت صحنه سریال The Last of Us

  • کد خبر: ۸۸۷۲۴
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
ویدئویی جدید از پشت صحنه سریال  The Last of Us
بعد از انتشار چند عکس از سریال The Last of Us به تازگی ویدیوی کوتاهی از پشت صحنه‌ این سریال منتشر شده که جول، الی و تامی را در یکی از مکان‌های مهم بازی‌های این مجموعه نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز - ویدیوی جدیدی از پشت صحنه‌ سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه‌ی HBO به بیرون درز کرده است. این ویدیو برای اولین‌بار جول (پدرو پاسکال)، الی (بلا رمزی) و تامی (گابریل لونا) را مشغول پیاده‌روی در خیابان‌های پوشیده از یخ جکسون، یکی از مکان‌های اصلی بازی‌های مجموعه نشان می‌دهد.

جکسون لوکیشنی کلیدی در The Last of Us Part II بود و جالب است که فصل اول سریال، این مکان را با جزئیات فراوان به تصویر می‌کشد.

ویدئویی جدید از پشت صحنه سریال  The Last of Us

کریگ مازن، خالق مینی‌سریال چرنوبیل و شورانر سریال The Last of Us گفته بود که اقتباس به بازی‌های این مجموعه وفادار می‌ماند و در عین حال برای کامل‌تر بودن، شامل ایده‌هایی عالی و استفاده‌نشده خواهد بود که گویا ناتی داگ فرصت پیاده‌سازی آن‌ها را در بازی اول نداشت.

هنوز تاریخ پخش The Last of Us از شبکه‌ی اچ‌بی‌او مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که این سریال موردانتظار در سال ۲۰۲۲ میلادی از راه برسد. پیش از این نیز کانتمیر بالاگوف، یکی از کارگردان‌های سریال، در بیوگرافی اینستاگرام خود سال آینده‌ میلادی را برای پخش این اقتباس درج کرده بود. مدتی قبل نیز گابریل لونا در گفت‌وگو با رسانه‌ کامیک‌بوک اظهار داشت که سریال The Last of Us «به‌زودی زود» به نمایش در می‌آید.

احتمال می‌رود که وقایع نخستین بازی مجموعه در فصل اول سریال به نمایش گذاشته شود و فصل احتمالی بعدی به‌سراغ ماجراهای بازی The Last of Us Part 2 برود. نیل دراکمن، خالق اصلی سری بازی The Last of Us و یکی از رؤسای استودیو ناتی داگ هم به‌عنوان تهیه‌کننده‌ اجرایی، هم به‌عنوان یکی از دو نویسنده‌ اصلی و هم به‌عنوان کارگردان یکی از قسمت‌ها در ساخت سریال The Last of Us نقش داشته است.

طبق خلاصه‌ داستان رسمی این اقتباس تلویزیونی، «وقایع سریال بیست سال پس از نابودی تمدن بشری اتفاق رخ می‌دهند. جول، بازمانده‌ای سرسخت برای خارج کردن دختری ۱۴ ساله با نام الی از یک منطقه‌ قرنطینه‌ آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متاثرکننده و خشونت‌آمیز بدل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) نقش جول و الی را در سریال The Last of Us بازی می‌کنند. گابریل لونا، بازیگر فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) در نقش تامی، مرل دندریج، صداپیشه‌ بازی‌های The Last of Us در نقش مارلین و نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم) در نقش سارا ظاهر می‌شوند. همچنین گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز مجموعه بازی‌های لست آو آس دوباره برای ساخت موسیقی متن سریال باز خواهد گشت.

داستان سریال The Last of Us در اپیزودهای یک‌ساعته روایت می‌شود و طول نخستین فصل آن چیزی در حدود ۱۰ ساعت خواهد بود. انتظار می‌رود که کار تولید سریال در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) به پایان برسد. 

منبع: زومجی

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->