فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» در راه است

  • کد خبر: ۱۰۲۷۳۱
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» در راه است
شبکه «HBO» از ساخت فصل جدید و چهارم از سریال جنایی «کاراگاه حقیقی» به تهیه‌کنندگی بری جنکینز خبر داد.

به گزازش شهرآرانیوز - شبکه «HBO» از ساخت فصل جدید و چهارم از سریال جنایی «کاراگاه حقیقی» به تهیه‌کنندگی «بری جنکینز» خبر داد.

«بری جنکینز» کارگردان فیلم برنده اسکار «مهتاب» به عنوان تهیه‌کننده فصل چهارم سریال جنایی «کاراگاه حقیقی» با عنوان «کارآگاه واقعی: کشور شب» قرارداد امضا کرده، اما هنوز هیچ جزئیاتی رسمی درباره این فصل منتشر نشده است.

طبق گزارش‌ها داستان این فصل در قطب شمال اتفاق می‌افتد، جایی که می‌تواند ۲۴ ساعت شبانه روز تاریک باشد.

این نخستین فصل از سریال «کاراگاه حقیقی» خواهد بود که بدون حضور «مارک پیزولاتو» ساخته می‌شود، فردی که ساخت و نویسندگی اغلب اپیزو‌های سه فصل اول را بر عهده داشت.

فصل اول این سریال از تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۱۴ عرضه شد و در آن متئو مک‌کانهی در نقش اصلی در کنار وودی هارلسون، میشل موناهن و مایکل پاتس بازی می‌کردند. فصل اول این سریال در چند خط زمانی اتفاق می‌افتد و درباره تحقیقات دو پلیس برای یافتن یک قاتلی سریالی بود و در نهایت در هشت اپیزود به پایان رسید.

نمایش فصل دوم سریال «کاراگاه حقیقی» نیز با هشت اپیزود از ژوئن ۲۰۱۵ شروع شد و داستان آن درباره همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده است. بازیگران اصلی این فصل کالین فارل، ریچل مک‌آدامز، تیلور کیچ، کلی رایلی و وینس وان بودند و در فصل سوم نیز ماهرشالا علی بازیگر برنده اسکار نقش اصلی را بر عهده داشت.

هنوز مشخص نیست آیا بری جنکینز اپیزودی از فصل چهارم را کارگردانی خواهد کرد یا خیر. او اخیرا مینی سریال «راه‌آهن زیرزمینی» را برای آمازون کارگردانی کرده و برای ساخت این فیلم موفق به کسب جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی از جوایز انجمن کارگردانان آمریکا شد. پس از سریال «راه‌آهن زیرزمینی»، قرارداد کلی خود را از آمازون به HBO منتقل کرده و فیلم بعدی او به عنوان کارگردان پیش درآمدی بر «شیر شاه» برای کمپانی دیزنی خواهد بود.

منبع: ایسنا به نقل از ایندی‌وایر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->