صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در برابر مس کرمان به پیروزی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال تیم صنعت مس کرمان ۸۶ - ۸۱ مغلوب آویژه صنعت پارسای مشهد شد.

آغازگران مس کرمان: آیزایا ویلیامز، صالح مرادیان، اصغر کاردوست، ایگور شوماکوف و سیامک ترابی‌خواه
سرمربی: محمدرضا اسلامی

آغازگران آویژه صنعت: برایان استار، سجاد ابراهیمی، نوید خواجه‌زاده، مرتضی ابراهیمی و محسن مرادخانی
سرمربی: سرجان ایوانوویچ

کوارتر اول
استار و مرادخانی امتیازات آغازین را می‌گیرند و آنطرف شوماکوف و‌یلیامز جبران می‌کند. مرادیان سبد بعدی مس‌را هم می‌گیرد. بعد از ۳ امیتازی شوماکوف، ۲ پرتاب ۳ امتیازی خواجه‌زاده بازی را در ۱۰ مساوی می‌کند. ویلیامز و شوماکوف ۵ امتیاز از پرتاب آزاد می‌گیرند و صادقی اویژه را به ۱۴ می‌رساند. ۳ امتیازی بعدی شوماکوف اختلاف را به ۶ می‌رساند. اندوان کاردوست برای مس و دو پرتاب ۳ امتیازی افخمی و علیزاده برای را آویژه صنعت نتیجه را ۲۱ - ۲۰ به سود کرمان می‌کند.

کوارتر دوم
۸ امتیاز پیاپی مرادخانی و ۳ امتیازی علیزاده آویژه را به ۳۰ می‌رساند و ویلیامز، شوماکوف و آذرشاه مس را به ۳۱ می‌رسانند. ۴ امتیاز مرتضی طاهری و سبد کاردوست بازی را در ۳۴ مساوی می‌کند. دو شوت ۳ امیتازی ترابی‌خواه و شوماکوف را خواجه‌زاده و استار جبران می‌کنند، اما ویلیامز مس را ۴۴ - ۴۱ برنده به رختکن می‌فرستد.

کوارتر سوم
همه چیز در وقت سوم تغییر می‌کند. بازی جسورانه آویژه با امتیازگیری‌های متعدد نوید خواجه‌زاده و مرتضی طاهری به انضمام حضور موفق صالح فروتن و پرتاب‌های افخمی و استار با وجود نمایش خوب ویلیامز و شوماکوف برتری ۳۰ - ۲ شاگردان سرجان را در پی دارد تا مشهدی‌ها ۷۱ - ۶۴ پیش بیفتند.

کوارتر چهارم
۳ امتیازی فروتن ابتدای وقت چهارم اختلاف را به ۱۰ می‌رساند. ویلیامز ۲ امتیاز می‌گیرد، اما ۳ امتیازی بعدی آویژه یا علیزاده دوباره اختلاف را دورقمی می‌کند. فلاحت و کاردوست مس را به ۷۰ می‌رسانند. آویژه صنعت هم با استار و مرادخانی به ۸۱ می‌رسد. سبد دیگری از فلاحت و ۳ امتیازی ترابی خواه اختلاف را به ۶ کاهش می‌دهد تا مس امیدوار شود. ۴ امتیاز ویلیامز و رومیانی، کرمانی‌ها را امیدوار نگه می‌دارد، اما ۳ امتیازی صالح فروتن تیر خلاص را شلیک می‌کند. دو پرتاب آزاد ویلیامز فقط اختلاف را کمتر می‌کند. اویژه ۸۶ - ۸۱ این دیدار دشوار را به سود خود تمام می‌کند.

بهترین‌ها
آیزایا ویلیامز (۴۰ دقیقه کامل) با ۳۶ امتیاز، امتیازآورتربن و با کارایی ۳۱ موثرترین بازیکن میدان شد.
مرتضی طاهری (۲۹:۱۰ دفیقه) با ۱۰ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس گل دابل کرد و با کارایی ۲۰ موثرترین بازیکن آویژه صنعت مشهد بود.
نوید خواجه زاده (۳۳:۳۸ دقیقه) با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۶ از بهترین‌های آویژه صنعت مشهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.