ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شگفتی دوباره آویژه صنعت مقابل مهرام به رهبری «استار»

  • کد خبر: ۹۶۳۳۳
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
شگفتی دوباره آویژه صنعت مقابل مهرام به رهبری «استار»
آویژه در روز درخشش خیره‌کننده بازیکن خارجی خود مهرام را برای دومین‌بار شکست داد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ پرتاب سه‌امتیازی مهدی داور‌پناه، آخرین شانس ملی‌پوشان مهرام برای برگرداندن بازی بود؛ اما این توپ به سبد ننشست تا مردان آویژه‌صنعت پارسا بتوانند با حداقل اختلاف، مهرام بزرگ را شکست دهند و در جدول دور دوم رقابت‌ها و در گروه‌ D صدرنشین شوند.

نماینده مشهد روز گذشته با نتیجه ۸۵‌بر‌۸۳ مهرام تهران را با تمام ستاره‌هایش و سرمربی تیم ملی از پیش‌رو برداشت تا این برای دومین‌بار در طول این فصل باشد که با سرمربی صربستانی خود غول‌کشی می‌کند؛ دیداری که تا پایان کوارتر سوم با اختلاف وحشتناک دوازده‌امتیازی به سود نماینده مشهد دنبال شد و در شروع کوارتر چهارم هم این اختلاف تا ۱۶‌امتیاز افزایش یافت، اما در ادامه تیم باتجربه مهرام با ستاره‌های خارجی و بازیکنان ملی‌پوشش توانست اختلاف را کم و کمتر کند و حتی در ۷‌ثانیه مانده به پایان این اختلاف را به ۲‌امتیاز کاهش دهد، دوامتیازی که البته جبران نشد تا نماینده مشهد در پایان بتواند به دومین پیروزی پیاپی در دور دوم مسابقات برسد و بعد از برتری برابر مس کرمان، حالا مهرام را هم برده باشد و مقتدرانه به صدر جدول گروه بچسبد.

مردی با ۱۰۰‌درصد فیلدگل!

برایان استار! نام ویژه بازی دیروز آویژه برابر غول‌های مهرامی که توانست در این دیدار ۳۶‌دقیقه و ۲۱‌ثانیه برای تیمش بازی کند و آمار ترسناکی را از خود بر‌جای بگذارد. برایان‌استار، ستاره خارجی آویژه، برابر مهران ۲۸‌امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر‌به‌گل و عملکرد رؤیایی ۳۷ را از خود برجای گذاشت. نکته جالب‌توجه و اعجاب‌انگیز در نمایش خیره‌کننده استار مقابل مهرام آمار ۱۰۰‌درصد فیلدگل‌های او بود؛ مردی که هر بار برای رسیدن به سبد حریف اقدام کرد، اقدامش به سبد نشست. ۷ پرتاب دوامتیازی، ۳ پرتاب سه‌امتیازی و ۵ پرتاب آزاد، همه‌و‌همه از‌سوی برایان به سبد نشست تا ستاره آمریکایی مرد همه‌کاره آویژه مقابل مهرام باشد.

نقش ذخیره‌های سرجان

در پیروزی درخشان آویژه مقابل مس کرمان به نقش ذخیره‌های طلایی تیم اشاره شد؛ جایی که ۳۲‌امتیاز از ۸۶‌امتیاز آویژه در دیدار با کرمان را ذخیره‌های این تیم به دست آوردند و در مقابل فقط کرمانی‌های نیمکت‌نشین، ۱۱‌امتیاز از ۸۱‌امتیاز تیمشان را کسب کردند. این اتفاق در دیدار دیروز آویژه مقابل مهرام هم تکرار شد و شاگردان نیمکت‌نشین سرجان ایوانوویچ بعد از ورود به زمین روی هم ۲۲‌امتیاز کسب کردند. ارزش این اتفاق وقتی مشخص می‌شود که بدانید شاگردان نیمکت‌نشین مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی و باشگاه مهرام، در‌مجموع توانستند فقط ۷ امتیاز برای تیمشان به دست بیاورند.

با ستاره‌های کم‌فروغ مهرام آشنا شوید

مهرام یکی از تیم‌های پُرقدرت و از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر بسکتبال است؛ تیمی که از حضور سرمربی تیم ملی روی نیمکت بهره می‌برد و یکی‌دوجین ستاره داخلی و خارجی دارد. غول آمریکایی اولایجا هولمن و سامرز دیروز ۴۰‌امتیاز برای تیمشان به دست آوردند؛ یعنی نزدیک به نیمی از امتیازات را! اما مشکل برای مصطفی هاشمی، کم‌فروغی ستاره‌های داخلی‌اش بود. ملی‌پوشانی که نتوانستند در برابر عملکرد خوب یاران آویژه به جایی برسند. کامرانی، داورپناه و داودی دیروز ۳۶‌امتیاز تیمشان را به دست آوردند که در قیاس با نمایششان در دیدار‌های گذشته آماری به‌مراتب‌کمتر بود.

تاکتیک ویژه مهار آویژه جواب داد

تیم آویژه‌صنعت پارسا در دیدار با مس کرمان بسیار پُرخطا نشان داد؛ مسئله‌ای که به‌شکلی به‌مراتب سنگین‌تر در بازی دیروز مقابل مهرام هم تکرار شد. اتفاقی که شاید تاکتیک مهار از‌سوی سرجان برای جلوگیری از شکل‌گیری بازی حریفان باشد. آویژه مقابل مهرام ۴ بازیکن پنج‌اخطاره داشت که آن‌ها از زمین مسابقه بیرون رفتند و اگر زمان بازی کمی بیشتر بود، شاید همین مسئله بیش از‌پیش برای این تیم مشکل‌ساز می‌شد.

با‌وجود‌این می‌توان به قدرت بر این مسئله تأکید کرد که آویژه با تاکتیک دفاعی خوبی که سرجان ایوانوویچ در این ۲ بازی اتخاذ کرد، توانست ۲ برد شیرین‌تر از عسل به دست آورد. نگاهی به آمار پرتاب‌های آزاد نشان می‌دهد آویژه در این دیدار ۴۱ بار به حریف فرصت کسب امتیاز از پرتاب آزاد را داده، در‌حالی‌که در مقابل مهرام فقط ۲۸ بار این فرصت را به آویژه داده است.

تله خوزستان در کمین خراسان

آویژه بعد از این پیروزی شیرین حالا باید خودش را برای دیدار هفته آینده مقابل خانه بسکتبال خوزستان آماده کند؛ دیداری که روی کاغذ و بعد از این ۲ نمایش آویژه ساده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند حکم یک تله ویژه از‌سوی خوزستانی‌ها برای مردان خراسان را داشته باشد. تجربه نشان داده آویژه هر گاه حریفان را دست‌کم گرفته است، ضربه خورده و دور اول هم بعد از برد مقابل مهرام برابر سپاهان و صنایع هرمزگان تن به شکست داد. آویژه دوشنبه هفته آینده ۴‌بهمن از ساعت ۱۴:۳۰ در تالار آزادی تهران مقابل خانه بسکتبال سومین بازی و آخرین دیدار دور رفت این مرحله را انجام خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->