قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

آغاز مرحله دوم لیگ‌یک بسکتبال کشور با حضور ۳ تیم مشهدی

  • کد خبر: ۹۷۵۰۶
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
آغاز مرحله دوم لیگ‌یک بسکتبال کشور با حضور ۳ تیم مشهدی
رقابت‌های لیگ دسته‌یک بسکتبال در‌حالی از روز گذشته وارد مرحله دوم خود شد که لیگ برتر این رشته متأثر از شیوع و همه‌گیری کرونا، گونه امیکرون، به حالت نیمه‌تعطیل درآمده و بسیاری از بازی‌هایش طی ۲ هفته گذشته لغو شده است.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ دسته‌یک بسکتبال در‌حالی از روز گذشته وارد مرحله دوم خود شد که لیگ برتر این رشته متأثر از شیوع و همه‌گیری کرونا، گونه امیکرون، به حالت نیمه‌تعطیل درآمده و بسیاری از بازی‌هایش طی ۲ هفته گذشته لغو شده است. مشهد در لیگ دسته‌یک بسکتبال، این فصل ۳ نماینده دارد که در دور اول توانستند نمایش به نسبت قابل‌قبولی را داشته باشند و ۲ تیم از این ۳ تیم در گروهشان رتبه دوم را به دست بیاورند و شرایط بهتری در جدول پیچیده مرحله دوم داشته باشند.

در‌این‌بین فقط تیم خانه بسکتبال خراسان بود که در گروهش چهارم شد و به قرعه سختی خورد. لیگ دسته‌یک بسکتبال امسال با شرکت ۳۲ تیم در منطقه شمال و ۱۶‌تیم در منطقه جنوب آغاز شد و در دور اول تیم‌ها در گروه‌های چهارتیمی با یکدیگر رقابت کردند و در پایان دور رفت‌و‌برگشت این مرحله تمام تیم‌ها به مرحله دوم آمدند و فقط جایگاه جدولی‌شان در تعیین قرعه ساده‌تر به آن‌ها کمک کرد.

دومی آویژه و پاسارگاد

تیم‌های آویژه‌صنعت پارسا مشهد و پاسارگاد مشهد در دور اول این رقابت‌ها با قرعه نسبتا سختی رو‌به‌رو شده بودند، اما در‌نهایت توانستند با قرار‌گرفتن در رتبه دوم جدول شرایط خوبی برای بازی‌های دور بعد داشته باشند. آویژه که با مهرام تهران، خانه بسکتبال بابل و خانه بسکتبال شاهرود هم‌گروه بود، توانست در پایان دوم شود. در‌سوی‌دیگر پاسارگاد نیز در گروهی که با دانش فراز البرز، کاله مازندران و خانه بسکتبال اسلامشهر هم‌گروه بود، بعد از دانش‌فراز دوم شد.

هم‌گروهی ۲ تیم از مشهد

تیم خانه بسکتبال خراسان‌رضوی که نماینده جوانان و نوجوانان بسکتبال مشهد و به‌عبارتی تیم سوم بسکتبال شهر است، در دور گروهی نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و در گروهش چهارم شد. نماینده مشهد در گروهی که سپیدرود رشت، عقاب تهران و کاله تهران حضور داشتند، راه به جایی نبرد؛ نتیجه‌ای که حالا سبب شده ۲ نماینده مشهد در مرحله دوم با هم هم‌گروه شوند. خانه بسکتبال مشهد در این مرحله با آویژه‌صنعت پارسا، دانش‌فراز البرز و شکلی تهران هم‌گروه است.

استارت هیجان از تهران و البرز

رقابت‌های مرحله دوم برای مشهدی‌ها از دیروز آغاز شد و تیم پاسارگاد که با تیم‌های سپیدرود رشت، داماش گیلان و مهرام تهران هم‌گروه است، در نخستین بازی دور رفت این مرحله که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، مقابل سپیدرود به میدان رفت. پاسارگادی‌ها امروز با داماش بازی می‌کنند و روز سه‌شنبه هم آخرین بازی دور رفت این مرحله را با مهرام قدرتمند برگزار خواهند کرد.

در‌سوی دیگر ۲ تیم مشهدی هم‌گروه هم از امروز در استان البرز بازی‌هایشان آغاز می‌شود. طبق برنامه در روز نخست، امروز تیم آویژه‌صنعت پارسا مشهد از ساعت‌۱۵ به‌مصاف شکلی تهران می‌رود و خانه بسکتبال مشهد هم از ساعت ۱۷ مقابل دانش‌فراز البرز به میدان خواهد رفت.

وقتی پای صعود در میان است

دور اول رقابت‌های لیگ دسته‌یک بسکتبال، به‌نوعی دور آمادگی به‌شمار می‌رفت؛ جایی‌که ۳۲ تیم منطقه شمال در ۸‌گروه چهارتیمی و در منطقه جنوب هم ۱۶‌تیم در ۴ گروه چهارتیمی رفت‌وبرگشت با یکدیگر رقابت کردند و در‌نهایت همه به مرحله دوم آمدند!

اما در این مرحله حکایت متفاوت است و در پایان بازی‌های رفت‌و‌برگشت قرار است از هر گروه فقط ۲ تیم به مرحله پلی‌آف صعود کنند و از اینجا به بعد دیگر کار سخت می‌شود. باید دید ۳ نماینده مشهد در این مرحله چه خواهند کرد و آیا در پایان این ماراتن طولانی یک تیم دیگر از مشهد می‌تواند سهمیه لیگ‌برتری بگیرد و در کنار آویژه‌صنعت پارسا، مشهد را در این تورنمنت بزرگ صاحب ۲ نماینده کند؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->