صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردارمشهد گفت: روند اجرای ره‌باغ‌‎ها و بازگشایی مسیر‌های دسترسی زائران به حرم مطهر باید سرعت بگیرد و بخشی از آن تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی درحاشیه بازدید تعدادی از پروژه‌های منطقه ثامن از جمله ره‌باغ حضرت زهرا (س)، ره‌باغ رضوان، مسجد صاحب‌الزمان (عج) و تعدادی دیگر از پروژه‌های واقع در بافت پیرامون حرم مطهر، افزود: نگاه ما به بافت پیرامونی حرم مطهر حرکت به جلو و بازگشایی مسیر‌های تشرف زائران و مجاوران به حرم مطهر است.

وی اضافه کرد: در همین راستا امروز از روند اجرایی ره‌باغ حضرت زهرا (س) و ره‌باغ رضوان بازدید شد، معارضاتی در این مسیر‌ها وجود دارد و باعث مسدود شدن راه مردم شده است، لذا تاکید شد تا هرچه سریع‌تر این معارضات تعیین تکلیف شود.

شهردارمشهد، با بیان اینکه آن چیزی که اکنون برای ما اهمیت دارد باز شدن راه مردم است، اظهارکرد: مردم باید بتوانند به راحتی پیاده و سواره به حرم مطهر دسترسی داشته باشند، لذا مبنا براین است بدون اینکه به ساکنان قدیمی ضرری وارد شود، همچنین مانعی برای توسعه ایجاد نشود معارضات آزاد و مسیر تشرف زائران به حرم مطهر بازگشایی شود.

ارجائی ادامه داد: شهردارمنطقه ثامن و پیمانکاران در بازدید از پروژه‌ها قول داده‌اند که طبق زمانبندی‌های از پیش تعیین شده پروژه‌ها را به افتتاح برسانند، لذا امیدوارم تا پایان سال به‌خصوص در ره‌باغ‌ها شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.