صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بعد از خبر ثابت ماندن نرخ بهره در آمریکا، وضعیت بازار رمزارزها کمی بهتر شد و حالا بیت‌کوین بعد از رشد ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قیمت بیت‌کوین یک مقاومت بسیار جدی در محدوده ۳۸ هزار دلار دارد و کارشناسان عقیده دارند اگر این مقاومت شکسته شود احتمالا هدف بعدی بیت‌کوین ۴۰ هزار دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته اکثر ارزهای دیجیتال رشد کردند و به محدوده‌های مقاومت خود رسیده‌اند.

در نمودار چهار ساعته بیت‌کوین، اندیکاتور مکدی در محدوده قیمتی ۳۶ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرد و شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۵۵ دارد و گاردی صعودی به خود گرفت.

بعد از خبر ثابت ماندن نرخ بهره در فدرال رزرو بازار رمزارزها دوباره جان گرفت اما به نظر می‌رسد قانون‌گذاری و مالیات رمزارزها دوباره فشار مضاعف به بازار وارد می‌کند.

شاخص ترس و طمع بازار در محدوده ترس قرار دارد و نشان می‌دهد که خریداران هنوز نسبت به خرید ارزها دیجیتال مطمئن نسیتند.

اگر محدوده ۳۷ هزار دلار از دست برود احتمالا شاهد ریزش تا ۳۵ و بعد از آن تا ۳۲ هزار دلار باشیم.

 

حتی برخی از کارشناسان می‌گویند ریزش این ارز دیجیتال به کانال ۲۰ هزار دلار هم بعید نیست.

شرکت سرمایه‌گذاری ARK گفت که بیت‌کوین و اتریوم پتانسیل زیادی برای رشد قیمت دارنداین شرکت در گزارش‌های تحقیقاتی اخیر خود پیش‌بینی کرده که این شاخص بازار ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۳۰ تا یک میلیون دلار رشد می‌کند.

این شرکت سرمایه‌گذاری ادعا کرده بیت‌کوین به عنوان دارایی ذخیره ارزش تعداد محدودی دارد و همین کمیابی می‌تواند برگ برنده این ارز دیجیتال باشد.

آنطور که ARK می‌گوید احتمالا ارزش بازار اتریوم هم تا ۲۰۳۰ به ۲۰ تریلیون دلار می‌رسد. اگر این اتفاق بیوفتد احتمالا هر اتریوم حدود ۱۵۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.