صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار پروژه‌های ساخت انبار‌های ضایعات در حومه این کلانشهر تسهیلات ویژه می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی افزود: این تسهیلات در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی، سرمایه گذاری و کمک به توسعه پایدار شهری اعطا می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ساماندهی انبار‌های ضایعات و انتقال به خارج از محدوده شهری سرمایه گذاران می‌توانند مطابق فراخوان منتشر شده مشارکت کنند.
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از مالکان خواست در صورت در اختیار داشتن اراضی بالاتر از پنج هکتار در حریم مشهد با مراجعه به سازمان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: هم چنین آمادگی داریم با سرمایه گذاری که مایل هستند جهت احداث مجتمع انبار‌های ضایعات با شهرداری مشارکت داشته باشند زمینه مشارکت را فراهم کنیم.
رضوی گفت: انبار‌های ضایعات از لحاظ زیست محیطی آلودگی‌های زیادی برای شهر به همراه دارند.
وی افزود: این انبار‌ها به دلیل ایجاد آلودگی صوتی، بوی نامطبوع و مشکلات زیست محیطی باعث نارضایتی شهروندان شده است که انتقال آن به خارج از شهر در راستای حمایت از حقوق شهروندان و مطالبه شهروندی است.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.