مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس تبریز، میزبان بازی ایران و قطر شد؟ وزرشگاه آزادی چه زمانی آماده میزبانی می‌شود؟
سرخط خبرها

صعود پرسپولیس در رنکینگ جهانی

  • کد خبر: ۱۶۱۹۹
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
صعود پرسپولیس در رنکینگ جهانی
تیم فوتبال پرسپولیس در رنکینگی که FootballDataBase منتشر کرده، بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا به شمار می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس در ماه های اخیر با هدایت یحیی گل محمدی و گابریل کالدرون عملکرد بسیار خوبی داشته است. آن ها از بازی جام حذفی با صنعت نفت تا امروز، تمام بازی های خود را برده اند و همین موضوع در رنکینگ جهانی این تیم تاثیر گذاشته است. پرسپولیس در رنکینگی که FootballDataBase منتشر کرده، بهترین تیم ایران و چهارمین تیم آسیا به شمار می‌رود.

 

سرخ‌ها همچنین رتبه ۱۳۱ جهان را دارند و بالاتر از تیم هایی، چون گالاتاسارای، اسپانیول، واتفورد، شانگ‌های SIPG و... جای گرفته اند. این در حالی است طبق این رده بندی تیم‌های فیورنتینا، ماینتس و چند تیم معروف دیگر هم پایین‌تر از پرسپولیس هستند.
 

در رنکینگ آسیایی، الهلال، چونبوک و الدحیل بالاتر از پرسپولیس هستند. این در حالی است که قرمزها فصل گذشته در مرحله گروهی حذف شدند اما باتوجه به ثبات این تیم در پنج سال گذشته و حضور دائمی در لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج درخشان، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده اند.

 

 

 

پرسپولیس پیش از حضور برانکو ایوانکوویچ در رتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ اغلب جابجا می‌شد، اما از زمان دوران این مربی کروات و تحولی که او ایجاد کرد، پرسپولیس حتی به نزدیکی‌های رتبه دو رقمی هم رسید.

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->