سرخط خبرها

برنامه رئیس‌جمهور برزیلی بر علیه لژیونر‌ها

  • کد خبر: ۲۹۳۹۹۶
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵
برنامه رئیس‌جمهور برزیلی بر علیه لژیونر‌ها
رئیس جمهور برزیل خواستار حضور بازیکنان داخلی در تیم ملی به جای انتخاب بازیکنانی شد که در اروپا فعالیت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس از شکست مقابل پاراگوئه در بازی مقدماتی جام جهانی 2026 در ماه گذشته، برزیل با پیروزی مقابل شیلی در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی کمی به اوضاع خود سر و سامان داد. سلسائو یک گل زودهنگام دریافت کرده بود، با این حال، گل‌های ایگور ژسوس و لوئیس هنریکه به آن‌ها کمک کرد تا سه امتیاز مهم را در دور مقدماتی این رقابت‌ها کسب کنند.

در غیاب وینیسیوس جونیور که به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نداشت، هنریکه مهاجم بوتافوگو و ژسوس برای تیم دوریوال جونیور به میدان رفتند. پس از نمایش چشمگیر ستاره‌هایی که در تیم‌های باشگاهی لیگ داخلی برزیل حضور دارند، رئیس جمهور این کشور، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، اعلام کرد که سلسائو باید به جای انتخاب بازیکنانی که در لیگ‌های اروپایی حضور دارند، روی بازیکنان حاضر در لیگ داخلی برای تیم ملی حساب باز کند.

رئیس دولت برزیل در این زمینه گفت: کسانی که در خارج از کشور هستند بهتر از کسانی نیستند که اینجا هستند. در برزیل بازیکنان خوبی با همان کیفیت وجود دارند، بنابراین باید در تیم ملی به کسانی که در لیگ داخلی خودمان هستند فرصت داد.

لولا همچنین اعلام کرد که به تازگی با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل ملاقات کرده و از او خواسته است به جای دنبال کردن ستاره‌هایی مانند وینیسیوس، رودریگو، میلیتائو و اندریک از رئال مادرید یا رافینیا از بارسلونا، به استعدادهای لیگ داخلی برزیل نگاه کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->