مشهد الگوی ملی زیباسازی شهری است محمد معتمدی: رویداد «نورنما» گامی مثبت و امیدآفرین در مشهد است برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای ایجاد «شادی مومنانه» در ماه رمضان مشارکت بیش از ۱۱ هزار نفر در پویش مردمی «مشهد مهربان» برپایی ۱۷ ایستگاه استقبال از زائران در جاده‌های خراسان رضوی آماده‌سازی ۳۹ بوستان شهری مشهد برای روز طبیعت آلودگی هوای مشهد در ۱۰ منطقه (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) استاندار خراسان رضوی: تشکیل باشگاه حرفه‌ای برای ورزش مشهد اولویت است + فیلم تلاش مدیریت شهری، تحقق نشاط مؤمنانه برای زائران و مجاوران است ضیافت نور و رنگ و تصویر در جشن بزرگ «نورنما»| آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین نمایش ویدئومپینگ کشور در مشهد برگزار شد+ویدئو شهردار مشهد مقدس: جشنواره رمضان، فرصتی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بود پیش بینی ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران و مجاوران به مقاصد تفرجگاهی در روز طبیعت شهردار مشهد مقدس: هدف جشنواره نورنما ایجاد حال خوب برای زائران و مجاوران است تقدیر استاندار خراسان رضوی از برگزاری جشنواره نورنما در مشهد جام رمضان شاخص‌ترین رویداد ورزشی مشهد است ویدئو| مراسم افتتاحیه نخستین رویداد ملی نورنما و جشن بزرگ عیدانه در عرصه میدان شهدا مشهد در حال برگزاری است ساماندهی بیش از ۱۱۰۰ صندوق هوشمند فطریه در مشهد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد خبر داد: بازدید بیش از ۷ هزار نفر از باغ‌ گل‌های مشهد فعالیت ۲۴ساعته پارکینگ‌های مرکزی مشهد برای برگزاری نماز عید فطر آمادگی شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به شهروندان در روز عید فطر و روز طبیعت ۱۴۰۴
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴

  • کد خبر: ۳۲۳۵۵۲
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۳
فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴
سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در ایام نوروز به صورت ۲۴ساعته برای پاسخگویی به شهروندان و زائران فعالیت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، بیش از شش هزار پیام از بیست‌و‌نهم اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه در این سامانه ثبت شده است.

این در حالی است که تعداد ۶ هزار و ۷۲ پیام با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته شد که ۵۴ درصد از تماس‌ها آنی و ۴۶ درصد آنها جهت پیگیری ثبت و مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است موضوعات آنی تماس گرفته شده به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، اطلاع رسانی و راهنمای زائر بود که ۱۰ درصد کل پیام‌های آنی نیز در خصوص درخواست اسکان زائران بوده است.

قابل ذکر است پرتکرارترین موضوعات پیگیری رفت و روب و نظافت، نظارت بر ساخت وسازها، جمع آوری زباله و سدمعبر اعلام شده است.

گفتنی است؛ بیشترین تماس شهروندان با سامانه مردمی ۱۳۷ مربوط به مناطق ۲، ۳ و ۹ و محله‌های طبرسی شمالی، هدایت، رسالت و سرافرازان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->