صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد گفت: مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در منطقه شهید مفتح جانمایی شده و مراسم رونمایی از ماکت و کلنگ زنی آن با همکاری شهرداری مشهد صورت می‌پذیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم کلنگ زنی مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مرکز با هدف حمایت و توانمندسازی بانوان، توسط خیرین شهریار ساخته می‌شود؛ حضور خیرین و افراد دغدغه‌مند که توان خویش را در جهت بهبود زیست پذیری جامعه به خصوص بانوان در معرض آسیب در بستر سخت اجتماع قرار دادند، نمایشی از یکپارچگی روح انسانیت در جامعه است.

رییس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد اذعان کرد: پروژه مادر و کودک دارای فضا‌های متنوع مورد نیاز برای زنان و مادران بوده، از این رو قادر است بخشی از آسیب‌های در معرض رخداد برای اقشار آسیب‌پذیر را کاهش داده و به ارتقای شهری منجر شود.

سلیمی اضافه کرد: مرکز حمایت، پیشگیری و آموزش مادر، کودک و زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اجتماعی در منطقه شهید مفتح جانمایی شده و مراسم رونمایی از ماکت و کلنگ زنی آن با همکاری شهرداری مشهد صورت می‌پذیرد.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر در پایان گفت: امیدواریم زین پس با مشارکت و نقش آفرینی تمامی دغدغه‌مندان و با تسهیل‌گری دستگاه‌های متولی و سایر دستگاه‌ها، شاهد رقم خوردن چنین رخداد‌هایی در شهر امام مهربانی‌ها باشیم تا شهری شایسته همجواری و همسایگی امام رضا (ع) بسازیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.