صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در آستانه استقبال از بهار و همزمان با روز درختکاری، شهردار مشهد با همراهی افراد دارای معلولیت و توان‌یابان شهر در بوستان ملت گل و درخت کاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی امروز و همزمان با روز درختکاری در مراسمی که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاون خدمات شهری، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و افراد دارای معلولیت و توان‌یابان در بوستان ملت برگزارشد، اقدام به کاشت گل و نهال کرد.

شهردار مشهد در این مراسم ضمن کاشت نهال با افراد دارای معلولیت در فضایی صمیمی به گفتگو پرداخت و پای درددل و دغدغه‌های آنان نشست.

همچنین در حاشیه این مراسم جواد شکوری مشاور شهردار مشهد در امور افراد دارای معلولیت، گفت: با توجه به اینکه ۱۰ تا ۱۵ درصد از جمعیت شهر افراد دارای نیاز‌های ویژه هستند، تصمیم گرفته شد تا مراسم روز درختکاری و کاشت گل‌های بهاری توسط جمعی از افراد دارای معلولیت و توان‌یابان به همراه شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری انجام شود.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم تقدیر از افراد دارای نیاز‌های ویژه و مشارکت آنان در کاشت درخت و گل‌های بهاری در بوستان ملت بود.

مشاورشهردار مشهد در امور افراد دارای معلولیت ادامه داد: معتقد هستیم در شهر امام مهربانی‌ها منشاء شادابی، نشاط و مهربانی افراد دارای معلولیت و توان‌یابان هستند که با مشارکت آنان امروزشهر رنگ و بوی بهاری گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم تعدادی درخت و گل توسط شهردار مشهد، اعضای شورای شهر و مدیران شهری در کنار افراد دارای نیاز‌های ویژه در بوستان ملت کاشته شد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.