عابر و سرنشین موتور، بیشترین فوتی‌های مشهد در تصادفات موتورسیکلت ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم
سرخط خبرها

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی: هیچ محدودیتی برای ورود به مشهد وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۱۲۹۱
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی: هیچ محدودیتی برای ورود به مشهد وجود ندارد
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: با توجه به وضعیت نارنجی مشهد هیچ محدودیتی برای ورود خودرو‌های متخلف (خودرو‌هایی که دوز سوم تزریق نکرده‌اند) به مشهد وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص کنترل خودرو‌های ورودی به مشهد در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: برای سفر‌های نوروزی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز رنگبندی‌ها را اعلام کرده‌اند. افرادی که دو دوز از واکسن خود را تزریق کرده باشند، سفرشان هیچ مشکلی به مشهد نخواهد داشت.

وی ادامه داد: کنترل‌ها کاملا به شکل سیستمی خواهد بود و به صورت فیزیکی و سنتی هیچ کنترلی صورت نخواهد گرفت. مالکان خودرو‌هایی که دوز سوم واکسن خود را تزریق نکرده باشند از طریق دوربین‌های نظارتی برابر قانون یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تاکید کرد: این محدودیت فقط برای شهر‌های با وضعیت قرمز است و سایر رنگبندی‌ها محدودیتی ندارند و هیچ اعمال قانونی برای خودرو‌های متخلف در نظر گرفته نشده است. با توجه به وضعیت کنونی مشهد که در وضعیت نارنجی قرار دارد هیچ ممانعتی برای واکسن‌گریز‌ها وجود ندارد.

میش‌مست خاطرنشان کرد: اگر وضعیت مشهد قرمز شود، خروج خودرو‌های بومی که نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام نکرده باشند نیز برابر قانون مشکل دارد و یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

وی در خصوص میزان افزایش تردد‌ها به مشهد یادآور شد: از روز پنجشنبه تردد‌ها در ورودی به مشهد ۳۵ درصد و ورود به خراسان رضوی حدود ۲۰ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->