صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد، پايگاه‌های استعدادیابی ویژه حاشیه شهر، در رشته دو و میدانی را ایجاد می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور دیدار و گفتگو کرد.

علوی‌مقدم با بیان اینکه دو و میدانی، مادر رشته‌های ورزشی شناخته می‌شود و همین مهم، بیانگر جایگاه و اهمیت آن است، اظهارکرد: ورزش دو و میدانی از محبوبیت ویژه‌ای هم برخوردار بوده و پس از المپیک، معتبرترین رویدادهای این رشته، مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهان و قهرمانی دو و میدانی داخل سالن جهان به‌شمار می‌روند.

وی افزود: مشهد مقدس و خراسان هم از دیرباز در این رشته ورزشی فعالیت‌های خوبی داشته و ورزشکاران این خطه در مسابقات مختلف خوش درخشیده‌اند؛ ضمن اینکه مهرماه سال جاری هم شاهد برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت‌های باشگاه‌های کشور، به میزبانی مشهد مقدس در بخش آقایان بودیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از آمادگی مشهد مقدس برای برگزاری رویدادهای مختلف ملی و بین‌المللی در رشته دو و میدانی خبرداد و تصریح کرد: از جمله این رویدادها می‌توان به جام بین‌المللی امام‌رضا(ع)، یادواره استاد «باغبان‌باشی» اشاره کرد و می‌توان راهکارهای حمایتی از برگزاری این رویداد را مورد بررسی قرار داد.

علوی‌مقدم در ادامه از رویکرد حمایتی شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره نسبت به ورزش پایه سخن گفت و افزود: برهمین اساس، با تاکیدات شورای شهر و به همت شهرداری مشهد مقدس، پايگاه‌های استعدادیابی ویژه ورزش دو و میدانی، در حاشیه شهر مشهد ایجاد می‌شود.

وی گفت: امیدواریم از این طریق بتوان استعدادهای خوب مشهدی در رشته دو و میدانی را شناسایی کنیم و با پرورش آنها، در آینده شاهد حضور و افتخارآفرینی ورزشکاران مشهدی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

علوی مقدم خاطرنشان کرد: در این زمینه، مشارکت و همراهی فدراسیون دو و میدانی با حوزه تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس بسیار کارساز خواهد بود و از این تعامل و همراهی با فدراسیون‌ها، در تمامی رشته‌ها استقبال می‌کنیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.