صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در بازرسی های طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی مشهد ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و در گشت مشترک با کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان، حدود ۲/۷تن گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد کشف و توقیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی با اعلام این خبر افزود: در بازرسی های طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی مشهد ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و در گشت مشترک با کارشناسان سازمان جهادکشاورزی استان، حدود ۲/۷تن . گوشت در بازرسی از واحدی در بازار سپاد کشف و توقیف شد.

دکتر هادی زارعی گفت: در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، محموله یادشده از نظر ظاهری غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و لذا با هماهنگی دستگاه قضایی و قاضی کشیک، دستور معدوم سازی و پلمب واحد متخلف داده شد و همکاران دامپزشکی در حال حاضر در مجموعه متخلف در حال پلمب این مرکز و تفکیک محصولات سالم از تاریخ منقضی هستند.

وی یادآور شد: محموله یادشده شامل؛ ۸۶کارتن و ۶سبد گوشت مرغ جوجه کبابی شده منجمد به وزن حدودی ۱تن و ۲۰۰کیلوگرم به تاریخ تولید شهریور۹۹، ۵۰کارتن خرده گوشت گاوی به وزن حدود ۱تن به تاریخ تولید آذر ۹۹ و ۲۵کارتن گوشت گوسفندی گردن به وزن حدود ۵۰۰کیلوگرم به تاریخ تولید آذر ۹۹ می باشد  و اقلام مذکور از استان خوزستان وارد استان شده و در سردخانه این واحد نگهداری می شده است.

زارعی از  شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در مشهد و سایر شهرستان های استان، موارد را با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

 

منبع:روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.