تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه یکتا چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنسرسیوم چیست؟ + معروف‌ترین کنسرسیوم‌های ایران و جهان زندگی ۴۹ درصد ایرانیان روی پهنه‌های فرونشست است خوش‌شانسی سهام کوچک‌تر | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۲۶۳۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

مرتضی اشرفی روز جمعه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری افزود: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالا‌ها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

اشرفی همچنین به تقاضا و عرضه گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستان‌ها ابلاغ و تمام تلاش‌ها برای جذب کامل آن توسط شهرستان‌ها انجام شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر جذب عادلانه سهمیه‌های شهرستان‌های استان از کالا‌های طرح تنظیم بازار گفت: به شهرستان‌هایی که سهمیه خود از کالا‌های طرح تنظیم بازار را جذب نکرده اند، اعلام شود که مانده سهمیه آن‌ها بین سایر شهرستان‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طرح ویژه نظارتی این سازمان با همراهی بازرسان اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر از ابتدای اسفندماه آغاز و از دیروز ۱۴ پایگاه ویژه نظارتی - عملیاتی در مشهد و مسیر‌های منتهی به آن از جمله فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافری، کمپ غدیر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی و برخی مکان‌های دیگر مستقر شده است.

جواد ساعدی افزود: در مجموع ۹۵ بازرس از سازمان صمت و برخی نهاد‌های دیگر در قالب گروه‌های عملیاتی در قرارگاه‌ها مستقر هستند و افزون بر رسیدگی به شکایات مردمی، گشت‌های مشترک نطارتی خود را از مراکز عرضه کالا و خدمات انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->