یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش یافت + جزئیات قیمت قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | سیب زمینی کمی گران شد + جدول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان و معماری داخلی در مشهد از سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) پژمان فر: ام‌المسائل کشور از بانک‌ها شروع می‌شود + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: در دولت شهید رئیسی، استان ما ۱۳۹ دستاورد شاخص داشته است پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | حمایت ۲.۱ میلیونی شاخص کل از دست می‌رود؟ آیا با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، عدالت مزدی برقرار می‌شود؟ حراج جدید شمش طلا فردا (۳۱ تیر) برگزار می‌شود + جزئیات ابلاغیه جدید امور مالیاتی درباره نحوه محاسبه مالیات بر ارث سهامداران بورس تمام آنچه باید راجع به واردات خودرو‌های کارکرده بدانیم | هزینه واردات خودروی دست دوم چقدر است؟ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌رضوی: تلاش‌های ارزنده خیرین مسکن‌ساز برای استحکام بنیان خانواده قابل‌تقدیر است
سرخط خبرها

در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۰۲۶۳۶
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
در خراسان رضوی مشکل خاصی در تامین مرغ و تخم مرغ وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در بازار روز‌های پایانی سال این استان مناسب است و هیچ بهانه‌ای از سوی عرضه‌کنندگان مبنی بر افزایش قیمت و فروش این کالا‌ها بیشتر از قیمت مصوب، پذیرفتنی نیست.

مرتضی اشرفی روز جمعه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری افزود: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالا‌ها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

اشرفی همچنین به تقاضا و عرضه گوشت قرمز در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستان‌ها ابلاغ و تمام تلاش‌ها برای جذب کامل آن توسط شهرستان‌ها انجام شود.

معاون استاندار خراسان رضوی با تاکید بر جذب عادلانه سهمیه‌های شهرستان‌های استان از کالا‌های طرح تنظیم بازار گفت: به شهرستان‌هایی که سهمیه خود از کالا‌های طرح تنظیم بازار را جذب نکرده اند، اعلام شود که مانده سهمیه آن‌ها بین سایر شهرستان‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: طرح ویژه نظارتی این سازمان با همراهی بازرسان اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر از ابتدای اسفندماه آغاز و از دیروز ۱۴ پایگاه ویژه نظارتی - عملیاتی در مشهد و مسیر‌های منتهی به آن از جمله فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافری، کمپ غدیر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی و برخی مکان‌های دیگر مستقر شده است.

جواد ساعدی افزود: در مجموع ۹۵ بازرس از سازمان صمت و برخی نهاد‌های دیگر در قالب گروه‌های عملیاتی در قرارگاه‌ها مستقر هستند و افزون بر رسیدگی به شکایات مردمی، گشت‌های مشترک نطارتی خود را از مراکز عرضه کالا و خدمات انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->