صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده همسرش را به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۰۲۹۱۵
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که سه نفر از اعضای خانواده همسرش را در تالش به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عزیزالله ملکی افزود: عصر سه شنبه در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاف خانوادگی و نزاع منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در روستای جوکندان تالش، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری قاتل فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های عملیاتی ویژه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان تالش و حضور ماموران پلیس در صحنه افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد علت اصلی نزاع و درگیری منجر به قتل، اختلاف میان اعضای خانواده بوده است.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: بلافاصله پس از تحقیقات گسترده و بررسی موضوع مشخص شد قاتل بعد از درگیری با اعضای خانواده همسرش،  با یک قبضه سلاح شکاری به سمت همسر، مادر و دو برادر همسرش شلیک کرده است.

سردار ملکی جراحات وارده به مضروبین را شدید خواند و افزود: متاسفانه در جریان تیراندازی، مادرزن و دو برادر همسر ضارب به قتل رسیدند و حال عمومی همسرش نیز وخیم گزارش شده که هم اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات کارشناسی و فنی پلیس برای دستگیری قاتل اظهار داشت:  با سرعت عمل ماموران و استفاده از شگردهای پلیسی، قاتل ۳۷ ساله که پس از ارتکاب قتل در جنگل‌های اطراف روستای جوکندان مخفی شده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به پیامدهای سوء عدم توجه به قانون؛ بر لزوم خویشتنداری و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: بررسی‌های پلیس برای تشخیص علت دقیق وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.