صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خطای رمضانی روی جانملکی تایید شد+عکس

  • کد خبر: ۱۰۴۸۱۰
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
  • ۹
درحالی که فرهاد مجیدی بعد از بازی با نساجی اعلام کرده بود اگر گل رمضانی به نساجی خطا باشد مربیگری را کنار می‌گذارم، اما تصاویر و فیلم‌هایی از آن صحنه منتشر شده که صحت تصمیم داور این بازی را به رخ می‌کشد.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از بازی با نساجی فرهاد مجیدی اعتقاد داشت گل آرمان رمضانی به نساجی کاملا صحیح بوده، اما بعد از گذشت یک روز از آن بازی تصاویر و فیلم‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد آرمان رمضانی با دست جانملکی، مدافع نساجی را هل داده است. این تصاویر درحالی صحت تصمیم داور را به رخ کشید که فرهاد مجیدی در تصمیمی بحث برانگیز بعد از بازی اعلام کرد اگر تایید شود که گل رمضانی خطا است مربیگری را کنار می‌گذارم!

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
مجید
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
ارع راست میگی ،اسدی تومحوطه جریمه دو دستی هل دادمدافع رو گل زد اون خطا نیس اینکه ی برخورد کوچیک ومعمولیه ک خود مدافع نساجی قبلش تعادل نداشت خطا هست
امیر
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
پس اون دست عبدی پشت دودفاع استقلال تو بازی دربی هم خطا بوده ، ولی بعید میدونم منطق پیروزیچیها اینو قبول کنه.
ناشناس
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
حتماً همین شیتیل بگیر های وطنی تاییدش کردن
ج
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
اصلادستش به جانملکی نخورد،وفاصله داشت،جانملکی خودش دایو بست.لطفا‌فیلم رودرست ببینید
وحید
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
به همان نسبت که برخی داوران شیتیل بگیر این گل را مردود اعلام کردند، داورانی که وابسته به فدراسیون نبودند آن را صحیح اعلام کردند...!
هر دست گذاشتنی هل محسوب نمی شود و گل آرمان رمضانی به نساجی صحیح بود. کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی در جام حذفی با درموت گلکر، داور سرشناس بریتانیایی در برنامه هت‌تریک با اجرای مزدک میرزایی همین موضوع را عنوان کرد و گل را سالم اعلام نمود.
ناشناس
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
به هیچ وجه خطانبود،همیشه نسبت به استقلال ظلم شده،بنظرمن تااستقلال بفکرچاره نباشه همیشه حقش ضایع میشه.راه چاره اش هم شکایت به فیفااست.
علی
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
با کاری که شتیل خور وباند کثیفش کردن منبعد بازیکنای تاج وسط راه برن خطا هست مبارکت باشه از همین الان ششمین قهرمانی تیم محبوب حکومت وکمیته محترم شتیل خوران
علی
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
آره دیگه با این موضعی که کمیته محترم کفتارها گرفتن منبعد اگه خطایی بازیکنای استرالیا بکنن حتی تاج بازی هم نداشته باشه پای تاج نوشته بشه تمام یکصدا شدن که امسالم جام رو بدن به نور چشمشون بقران اگه پیروزی شب قبل برده بود گل رمضانی درست وصددرصد کفتارها هم تایید میکردن اینه فوتبال کثیف تیم پیروزی ششمین قهرمانی تان را از همین الان تبریک میگم
قاسم
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
خداییش قرن چند هستیم مگه؟ ببا مردم عادی کوچه و بازار کف خیابون همه فوتبال را میفهمم چرا توهین ب شعور هواداران میکنید این هوادار سالیان سال هست انواع خطا و کارشناسی لیگ داخل و خارج را دیده میفهمه چی ب چیه..
پس اونجا که عارف غلامی را فک کنم شماره 3 حریف تو محوطه دست میزاره رو کمرش را میگید خطا نیست؟ ولی اینجا خطاست؟ خداییش مقایسه کنید و بزارید تو خبرا که یه دل سیر مردم ب این کارشناسی بخندند که صدا و سیما اینا را بذاره کنار