برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

برای فصل آینده استقلال: ۳ بازیکن چشم مجیدی را گرفتند

  • کد خبر: ۱۰۴۷۴۰
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
  • ۵
برای فصل آینده استقلال: ۳ بازیکن چشم مجیدی را گرفتند
فرهاد مجیدی نام ۳ بازیکن تیمش را برای تمدید قرارداد به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، قرارداد ۶ بازیکن تیم استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و مسئولان استقلال قصد دارند طبق نظر فرهاد مجیدی، مذاکره با نفراتی که در لیست تمدیدی هستند را، آغاز کند.

روزبه چشمی، آرمان رمضانی، سعید مهری، رافائل سیلوا، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور و عارف غلامی بازیکنانی هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد. در میان این بازیکنان، دو بازیکن خواهان جدایی هستند. رمضانی و چشمی می‌خواهند سال دیگر جدا شوند، رمضانی از نیمکت نشینی ناراضی است و چشمی هم به دنبال لژیونر شدن است.

کادرفنی استقلال هنوز پاسخ قطعی به مسئولان باشگاه نداده است، اما خودشان به این نتیجه رسیده‌اند که باید قرارداد سه بازیکن تمدید شود. مهدی‌پور، چشمی و غلامی جزو گزینه‌های قطعی کادرفنی هستند. مهدی‌پور در این فصل در میانه میدان استقلال نمایش خوبی داشت و به تیم ملی دعوت شد و در بازی با کره‌جنوبی و لبنان به میدان رفت.

غلامی جزو بازیکنان مورد علاقه فرهاد مجیدی است و به احتمال زیاد قراردادش تمدید خواهد شد. سیلوا مدافع برزیلی نیز نمایش خوبی داشته است و کادرفنی از همین حالا به مدیران باشگاه اعلام کرده در صورتی که درخواست رقم بالایی برای فصل آینده نداشته باشد با او مذاکره کنند تا قراردادش تمدید شود.

سایر بازیکنان در لیست انتظار هستند، اما بعید است آن‌ها در استقلال بمانند، به خصوص وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان که این فصل رابطه خوبی با فرهاد مجیدی نداشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
یعنی مهدی پور نیست؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
0
1
اگر چشمی برود من نماز شکر میخونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
مهدی پور و غلامی کجا بازیکن خوبی هستند افتضاح هستند این فصل از وسط زمین مهدی پور ضربه خورده بازیکن کند و تنبل
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
0
0
ما که چیزی از سیلوا ندیده ایم
شیرمحمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
0
0
سلام
استقلال تحت هر شرایطی با شاه فرهاد و شاه فرزاد و دیگر کادر فنی،تا سالهای متمادی قهرمان لیگ برتر خواهد شد،در این مهم هرگز تریدی نیست.

قلب تمام ایران به عشق شاه فرهاد در حال تپیدن است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->