دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود
سرخط خبرها

استارت شهرخودرو از محمودآباد

  • کد خبر: ۱۰۴۷۶۲
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
استارت شهرخودرو از محمودآباد
نماینده مشهد از فردا تمرین‌هایش را برای ۶ جدال نفسگیر پایان فصل آغاز می‌کند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ لیگ‌برتر فوتبال در تعطیلات چندین‌باره است و این‌بار ماه مبارک رمضان و برگزاری دیدار‌های جام‌حذفی بهانه سازمان لیگ برای این بی‌نظمی‌هاست. تعطیلاتی که برای تیم‌هایی مثل شهرخودرو که فانوس به‌دست هستند و هر بازی برایشان حکم فینال دارد، می‌تواند حکم شمشیر دولبه را داشته باشد؛ یا به کارشان بیاید و فرصت بیشتری برای رسیدن به فرم آرمانی برای خلق شگفتی را پیدا کنند یا علیه آن‌ها خواهد بود و تیم دائم از حالت ثبات خارج می‌شود و همین به پیکره‌شان لطمه وارد می‌کند. تیم فوتبال شهرخودرو مشهد هم که در قعر جدول برای بقا دست‌وپا می‌زند، فرصتی به‌دست آورده است تا دیگر هرچه در چنته دارد آماده و مهیای شش نبرد مرگ و زندگی پیش‌رو کند.

شاگردان داوود سیدعباسی که موتورشان خیلی دیر روشن شده است، در چند بازی گذشته نمایش‌هایی امیدوارکننده‌تر نسبت به اول فصل داشتند و همین مسئله هواداران مشهدی را به بقا امیدوار کرده است. اما از سوی دیگر این واقعیت هم انکارناپذیر است که نماینده مشهد در شش بازی باقی‌مانده فصل چهار دیدار سخت‌تر از سخت مقابل سرخابی‌ها و آسیایی‌ها دارد؛ چهار دیداری که می‌تواند امید رقبایش در پایین جدول باشد.

شروع شمالی شهرخودرو

مردان تیم فوتبال شهرخودرو خراسان بعد از چند روز استراحت، از امروز تمریناتشان را از سر خواهند گرفت. عنابی‌های مشهد که از همان اوایل لیگ بنای دوری و دوستی با فوتبال مشهد گذاشتند و تمریناتشان را به تهران بردند، حالا در شروع دور جدید تمرینات به شمال سفر کردند تا تمریناتشان را در این اقلیم دنبال کنند.

شاگردان داوود سیدعباسی به دور از حاشیه و در سکوت کامل خبری قرار است از امروز دوباره عزمشان را برای ادامه رقابت‌های لیگ جزم کنند. البته انتخاب شمال برای اردوی جدید شهرخودرویی‌ها هم خودش علامت سؤال است که چرا مسئولان این تیم شمال را برای این اردو انتخاب کرده‌اند. درحالی‌که آب‌وهوای این منطقه هیچ شباهتی به هیچ‌یک از بازی‌های پیش‌روی شهرخودرو در خانه حریفان ندارد و به‌نظر بیشتر این اردو یک اردوی تفریحی است!

۶ جدال جهنمی در راه است

صنعت‌نفت، فولاد، استقلال، پرسپولیس، سپاهان اصفهان و پیکان تهران شش تیمی هستند که در ادامه این فصل رقابت‌ها رقبای تیم مشهد به‌حساب می‌آیند. تونل وحشتی به تمام معنا برای تیمی که از ابتدای فصل تا اینجا فقط چهارده امتیاز اندوخته و برای بقا در لیگ باید هر طور شده است در این رقابت‌ها یکی‌دو شگفتی خلق کند. شهرخودرو مقابل صنعت‌نفت آبادان، فولاد و پیکان در مشهد بازی خواهد کرد و از بخت بد برای بازی با سه تیم بالای جدول یعنی استقلال، پرسپولیس و سپاهان باید به خارج از خانه سفر کند. شاگردان سیدعباسی دور رفت از این شش حریف فقط دو امتیاز گرفتند.

شهرخودرو برای بقا باید حتما بهتر از دور رفت مقابل این تیم‌ها نتیجه بگیرد، آن‌هم تیم‌هایی که سه‌تای آن‌ها در جنگ قهرمانی هستند و دوتای دیگر امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هستند. از طرفی، حضور فولاد و سپاهان در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم بر کیفیت فنی آن‌ها می‌افزاید و همین کار را برای مشهدی‌ها سخت‌تر می‌کند. شهرخودرو باید از شش جدال جهنمی برای خودش یک بهشت بسازد؛ بهشتی که درهایش به‌سوی بقا در لیگ‌برتر باز می‌شود.

۳ امتیاز تا نفت

راه بقا جاگذاشتن دو رقیب مستقیم در جدول و صعود شهرخودرو از پله شانزدهم به پله چهاردهم لیگ‌برتر فوتبال است. شهرخودرو هم‌اکنون با چهارده امتیاز شانزدهم است و فجرسپاسی با شانزده و نفت مسجدسلیمان با هفده امتیاز بالای سر این تیم قرار دارند. نماینده مشهد فقط سه امتیاز تا رستگاری فاصله دارد. رقبای شهرخودرو که دو مربی مشهدی را برای نجات از بحران جذب کردند، در ادامه راه در قیاس با عنابی‌ها کار به‌مراتب آسان‌تری در پیش دارند.

فجرسپاسی در شش بازی باقی‌مانده به‌ترتیب مقابل مس رفسنجان، نفت مسجدسیلمان، هوادار، ذوب‌آهن، تراکتور و پرسپولیس دیدار می‌کند و نفت مسجدسلیمان نیز با تراکتور، فجرسپاسی، نساجی، گل‌گهر، نفت‌آبادان و استقلال روبه‌رو خواهد شد. البته در این میان دیدار رودرروی نفت مسجدسلیمان و فجر می‌تواند بهترین فرصت برای فرار شهرخودرو به‌سوی بقا باشد. همچنین دو دیدار نفت و فجر در هفته آخر مقابل سرخابی‌ها می‌تواند برای تیم شهر مشهد اگر تا آن روز سرنوشت سقوط و قهرمانی مشخص نباشد، نویدبخش باشد.

دوری شهرخودرو از شهر

نماینده استان خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر این روز‌ها دور از شهر تمرین می‌کند. به‌نحوی‌که هیچ‌کس از اوضاع‌واحوال آن‌ها خبر ندارد. تیمی که به‌نظر با سیاست مدیرانش و باتوجه‌به اختلافاتی که با جامعه فوتبال مشهد دارد، دوری و دوستی را در پیش گرفته است. البته در این میان شهرخودرویی‌ها بعد از هر بازی ناکامی مدعی می‌شوند که حمایت‌نکردن مسئولان استانی از آن‌ها، دلیل اصلی آن بوده است. درحالی‌که این سؤال مطرح می‌شود که وقتی خود تیم حاضر به حضور در مشهد و تمرین نیست، چطور انتظار حمایت از مسئولان و مردم را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->