صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد اعلام کرد: طرح انتقال پادگان لشگر ۷۷ در مشهد به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید و راه مردم به‌زودی بازگشایی می‌شود.

شهرآرانیوز - سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در خصوص انتقال پادگان ارتش از مشهد مقدس به خارج از شهر گفت: تفاهم‌نامه‌ مورد نظر در کمیسیون ماده ۵ هم مورد تایید قرار گرفت و امیدواریم با نهایی شدن این مصوبه در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران، این بازگشایی ها صورت بگیرد.

وی افزود: دو هفته قبل تفاهم‌نامه‌ای به امضای امیر حیدری فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ آذریان، شهرداری مشهد مقدس و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی رسید.
شهرداری مشهد مقدس گفت: خوشبختانه این تفاهم نامه امروز در کمیسیون ماده ۵ هم مورد تایید قرار گرفت و امیدواریم با نهایی شدن این مصوبه در شورای عالی معماری شهرسازی ایران این بازگشایی ها صورت بگیرد.

امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق ارتش گفت: امروز جلسه بسیار خوبی در کمیسیون ماده ۵ در استان در رابطه با تعیین تکلیف اراضی، معابر و فضای سبز با تشکیل شد و جزئیات تا چند روز دیگر به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال خواهد شد.
وی افزود: ان شالله پس از برگشت مصوبه، شاهد خبر خوشی باشیم و اقدامات بعدی را جناب آقای شهردار انجام خواهند داد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.