صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرکت «امبریسر گروپ» با پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار صاحب بیشتر از ۵۰ بازی اسکوئر انیکس (ازجمله بازی «توم ریدر») و سه استودیو بازی‌سازی غربی این شرکت ژاپنی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز  - سری بازی Thief، سری بازی Tomb Raider، سری بازی Deus Ex، سری بازی Legacy of Kain و در کل بیشتر از ۵۰ بازی شرکت اسکوئر انیکس در آینده متعلق به شرکت Embracer Group خواهند بود. امبریسر گروپ که می‌دانستیم امسال برنامه‌های زیادی برای خرید‌های بیشتر دارد، هم تمامی این بازی‌ها و هم سه استودیو بازی‌سازی غربی شرکت Square Enix را مال خود خواهد کرد؛ استودیو Crystal Dynamics، استودیو Eidos-Montréal و استودیو Square Enix Montreal.

بعد از انجام این خرید، تعداد استودیو‌های شرکت Embracer Group به ۱۱۸ می‌رسد و تعداد IP‌های متعلق به آن از ۹۰۰ فراتر می‌رود. شرکت امبریسر گروپ برای انجام این خرید گسترده، ۳۰۰ میلیون دلار را به‌صورت نقد پرداخت خواهد کرد.

لارس وینگفورس، مدیرعامل امبریسر گروپ گفته است:

«ما برای خوش‌آمدگویی به این استودیو‌ها هیجان‌زده‌ایم. ما این مجموعه‌های فوق‌العاده، استعداد‌های قرارگرفته در کلاس جهانی و سابقه‌ی آن‌ها در عالی بودن طی دهه‌های گذشته را می‌شناسیم. ملاقات با تیم‌های مدیریت استودیو‌ها و گفتگو درباره‌ی برنامه‌های آینده بسیار لذت‌بخش بوده است؛ برنامه‌های متمرکز روی اینکه چه‌طور آن‌ها می‌توانند به جاه‌طلبی‌های خود برسند و بخشی عظیم از امبریسر باشند».

منبع: زومجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.