ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

در بازی FAR: Changing Tides یک ماجراجویی آرامش‌بخش را تجربه کنید

  • کد خبر: ۱۰۳۸۱۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
در بازی FAR: Changing Tides یک ماجراجویی آرامش‌بخش را تجربه کنید
بازی FAR: Changing Tides جدیدترین اثر استودیوی اوکوموتیو است که قبلا در سال ۲۰۱۸ عنوان FAR: Lone Sails را که به نوعی ریشه بازی جدید محسوب می‌شود عرضه کرده بود. ماجرای این بازی حول و حوش سفر‌های دریایی شما با یک کشتی عجیب و غریب است که البته بی‌شباهت به زیردریایی نیست. هدف شما در این بازی طی کردن مسیری سخت به سوی سعادت ابدی است.

به گزارش شهرآرانیوز - «آسمان از شدت فاجعه رنگ و روح خود را از دست داده، مزارع نابود شده و شهر‌ها ویران گشته‌اند. در این دنیای ویران تنها و سرگشته‌ام. نمی‌دانم در کدام جهت این دنیای ویران، خوشبختی انتظار من را می‌کشد. من در مقابل این دنیا مانند یک نقطه هستم که اصولا نباید کاری از دستش بربیاید، اما قضیه درباره من فرق می‌کند. من دقیقا همان نقطه‌ای هستم که خیلی کار از دستش برمی‌آید و قرار است ماجراجویی بزرگی را رقم بزند.» پاراگراف بالا دقیقا حس و حال بازی را توصیف می‌کند.

بازی FAR: Changing Tides جدیدترین اثر استودیوی اوکوموتیو است که قبلا در سال ۲۰۱۸ عنوان FAR: Lone Sails را که به نوعی ریشه بازی جدید محسوب می‌شود عرضه کرده بود. از نظر داستانی، از این بازی انتظار داستانی سرراست و مشخص نداشته باشید. سازندگان در این زمینه به گونه‌ای عمل کرده‌اند که مخاطبان برداشت‌های مختلفی از ماجرای این بازی داشته باشند. اما در کل ماجرای این بازی حول و حوش سفر‌های دریایی شما با یک کشتی عجیب و غریب است که البته بی‌شباهت به زیردریایی نیست. هدف شما در این بازی طی کردن مسیری سخت به سوی سعادت ابدی است.

سفر به ناکجاآباد

در بازی FAR: Changing Tides یک ماجراجویی آرامش‌بخش را تجربه کنید

در بحث گیم‌پلی، عمده فعالیت‌های شما مربوط می‌شود به کنترل کشتی و پیمودن مسیر سفر که اگر صبور نباشید برای شما خسته‌کننده خواهد بود. البته در این میان گوش کردن به موسیقی‌های دهه ۹۰ میلادی برای عوض کردن حال و هوای سفر هم بی‌تأثیر نخواهد بود. شما در این بازی وظیفه دارید با کشتی خود، سفری به ناکجاآباد داشته باشید. البته در طول مسیر موانعی سر راهتان قرار خواهد گرفت که با کمی فکر و تعقل آن‌ها را هم می‌توانید پشت سر بگذارید. موانع هم معما‌هایی هستند که چندان دشوار نیستند و با کمی سوزاندن فسفر می‌شود آن‌ها را حل کرد.

در مورد کنترل کشتی هم باید سرعت عمل بسیاری داشته باشید. کشتی طراحی شده است که چهار خدمه داشته باشد تا بخش‌های مختلف کشتی را مدیریت کنند. اما شما تنها هستید و باید برای کنترل صحیح کشتی، به سرعت برق و باد بخش‌های مختلف را رسیدگی کنید. ناگفته نماند که اگر همه چیز را در کنترل کشتی بی‌خیال شوید و در همان حین به مانعی برخورد کنید، کشتی آسیب می‌بیند و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. بازی در گیم‌پلی خود دو نکته جالب هم دارد. اول امکان غواصی کردن است. بازی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید اعماق دریا را جست‌وجو کنید. دومین نکته جالب بازی، نحوه کشیدن بادبان کشتی است که بسیار طبیعی درآمده است.

یک تجربه تصویری خاص

در بازی FAR: Changing Tides یک ماجراجویی آرامش‌بخش را تجربه کنید

مخاطبان صنعت بازی‌های ویدئویی شامل دسته‌های متعددی می‌شوند و هر دسته هم با بینش و سلایق مختلف بازی‌ها را تجربه می‌کنند. در مورد این بازی هم ممکن است مخاطبی که هدف بازی برایش مهم باشد، گرافیک بازی را ضعیف نبیند. از طرفی سبک خاص گرافیک این اثر شاید برای برخی که به تجربه پروژه‌های بزرگ با گرافیک‌های حیرت‌انگیز عادت دارند چندان جذاب نباشد.

در این عنوان، همه چیز با رویکرد ساده و فانتزی طراحی شده است. در کل گرافیک بازی طراحی جالبی دارد و اگر زیاد سخت‌گیر نباشید می‌تواند شما را به خود جذب کند. موسیقی بازی در یک کلام عالی است و تأثیر مثبتی در روحیه شما ایجاد می‌کند.

ریتم آن آرام و گاهی تند است، اما در کل آرامش‌بخش است. تنها اشکالی که این بخش دارد این است که در طول گیم‌پلی گاهی وقت‌ها موسیقی بازی شروع به نواخته شدن می‌کند و بیشتر در سکوت مطلق سپری می‌شود. در مورد صداگذاری هم همه چیز در جای خودش است و نه با چیز فوق‌العاده‌ای طرف هستیم و نه ضعیف. در واقع در این بخش همه موارد بازی در حد متوسطی کار شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->