افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

آپدیت جدید پلی استیشن ۵ قابلیت گرافیکی VRR را به این کنسول می‌آورد

  • کد خبر: ۱۰۶۳۶۳
  • ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
آپدیت جدید پلی استیشن ۵ قابلیت گرافیکی VRR را به این کنسول می‌آورد
سونی قابلیت Variable Refresh Rate (VRR) یا نرخ تازه‌سازی متغیر را طی چند روز آینده از طریق یک آپدیت برای پلی‌استیشن ۵ در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ این یعنی گرافیکی پویاتر و واقعی‌تر.

به گزارش شهرآرانیوز - سونی قابلیت Variable Refresh Rate (VRR) یا نرخ تازه‌سازی متغیر را طی چند روز آینده از طریق یک آپدیت برای پلی‌استیشن ۵ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

«هیدکی نیشینو» از کمپانی سونی در خصوص این قابلیت گفته ویژگی VRR قادر است تا نرخ تازه‌سازی تلویزیون‌ها و مانیتور‌هایی که از HDMI ۲.۱ سازگار با VRR استفاده می‌کنند به شکل پویا با خروجی گرافیکی پلی‌استیشن ۵ هماهنگ کند. البته محدودیت استفاده از HDMI ۲.۱ یک ایراد به شمار می‌رود و می‌تواند باعث شود تا سر گیمر‌های بسیاری بی‌کلاه بماند.

وی در ادامه اضافه می‌کند که این امر عملکرد بصری بازی‌های PS۵ را با کوچک‌کردن یا از میان بردن اختلالات تصویری مانند سرعت فریم‌ها و تکه‌تکه‌شدن تصاویر بهبود می‌بخشد. همچنین آپدیت مذکور به شکل جهانی در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید پس از دریافت آپدیت در صفحه تنظیمات Screen and Video به آن دسترسی داشته باشید و گزینه‌های آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

شماری از بازی‌های قدیمی‌تر پلی‌استیشن ۵ نیز هنگام انتشار آپدیت VRR از آن پشتیبانی خواهند کرد که در میان آن‌ها نام‌هایی مانند دو نسخه Vanguard و Black Ops Cold War از سری Call of Duty، نسخه پنجم Devil May Cry، هر دو نسخه اسپایدرمن، Resident Evil Village و ... به چشم می‌خورند.

شما می‌توانید با قابلیت VRR از بازی‌هایی که فاقد پشتیبانی از VRR هستند هم استفاده کنید، اما نیشینو هشدار داده که نتایج چنین کاری کاملا به تلویزیون، بازی و حالت تصویری انتخاب شده توسط شما بستگی دارد.

سونی با انتشار قابلیت VRR سرانجام در این زمینه شانه به شانه مایکروسافت قرار خواهد گرفت که اکنون مدتی است از قابلیت مشابهی در ایکس‌باکس‌هایش استفاده می‌کند. البته که VRR مایکروسافت به کابل HDMI ۲.۱ محدود نمی‌شود و توسط HDMI ۲.۰ هم پشتیبانی می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->