صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 آخر هفته‌ای با بارش‌های رگباری در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۷۴۶۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
 اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، ادامه بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس اطلاعات اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی؛ امروز به‌ویژه از ساعات ظهر به بعد، بارش‌های رگباری گاهی توأم با رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ در سطح استان، همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خصوصا در نواحی شمالی، مرکزی و بخش‌هایی از شرق استان پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

امروز و روز جمعه از حجم و وسعت بارش‌ها کاسته شده و محدود به برخی نقاط شمالی استان می‌شود. همچنین روند افزایش تدریجی دما از ظهر امروز در استان آغاز و تا پایان هفته ادامه می‌یابد.

طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و مه‌ولات با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌‎ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد بین ۱۵ و ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

همچنین آسمان امروز پنج‌شنبه شهرستان مشهد، صاف تا قسمتی ابری در صبح مه رقیق با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود، دمای هوای امروز مشهد در خنک‌ترین زمان ۱۳ درجه سانتیگراد که در گرم‌ترین زمان به ۲۷ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.