صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اجرای رویداد‌های بین المللی همچون «ماه امت» با هدف همگرایی میان کشور‌های دوست و همسایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در گفت‌و‌گویی پیرامون حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در مشهد اظهار کرد: نخستین رویداد بین المللی «ماه امت» به مدت ۱۰ شب در منطقه گلشهر برگزار شد و توانست از ظرفیت‌های فعال در این منطقه در راستای همبستگی اجتماعی و بین المللی بهره‌بگیرد.

وی افزود: معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با حضور در این رویداد بین المللی به اشتراکات فرهنگی و همراهی و هم سویی با کشور‌های همسایه اشاره داشته و بر اجرای رویداد‌های بین المللی همچون «ماه امت» با هدف همگرایی میان کشور‌های دوست و همسایه تاکید کرد.

سلیمی تاکید کرد: برپایی این رویداد بین المللی در حاشیه شهر و برگزاری نمایشگاه غذا و لباس کشور‌های همسایه از جمله مواردی بود که مورد توجه معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور قرار گرفت.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حاشیه این رویداد، دیداری با دختر شیخ زکزاکی داشت، بیان کرد: بهره‌مندی از اشتراکات، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی میان مسلمانان سراسر جهان ظرفیت عظیمی را فراهم می‌آورد که می‌توانیم به واسطه آن در ایجاد همبستگی‌های اجتماعی و افزایش ضریب نفوذ فرهنگی و اجتماعی گام برداریم.

وی گفت: روز گذشته به همراه دکتر خزعلی دیداری با خانواده شهید اصلانی و شهید دارایی انجام شد؛ در این دیدار از رشادت‌های همسر و مادر این شهیدان والا مقام که توانستند چنین اسوه‌های جهاد و شهامت را تربیت کرده و در راه حق فدایی کنند، تقدیر شد.

سلیمی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌هایی از جانب خانواده شهیدان اصلانی و دارایی مطرح و بنا شد از راه‌های مختلف نسبت به رفع و کاهش مشکلات، اقدام گردد.

آمادگی کمک کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر مشهد به دولت در بحث ساختار‌ها و فرآیند‌های حوزه بانوان و خانواده

وی با اعلام اینکه کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد آمادگی کمک به دولت در بحث ساختار، فرآیند و شبکه سازی در حوزه زنان را دارد، بیان کرد: بانوان مشهدی در طول تاریخ جریان ساز بودند و در حال حاضر نیز می‌توانند در عرصه کشوری دستاورد‌های شگرف و بزرگی را ایجاد نمایند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: همچنین این آمادگی وجود دارد که پیرامون مباحث مرتبط با هویت بخشی به دختران سرزمینمان، همگام و همراه با برنامه‌های دولت گام برداریم؛ در تلاشیم که با تشکیل هیات اندیشه‌ورز و دعوت از افراد صاحب ایده، برنامه‌ها و فعالیت‌های فاخری در حوزه بانوان و خانواده اجرایی گردد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.