صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس در راستای توسعه مسائل فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های کلان خود را برگرفته از اصالت هرمزگان و ایران اسلامی برگزار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسول جهانداری در حاشیه چهل و ششمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلان شهر‌های ایران، اظهار کرد: بندرعباس یک شهر مرزی متشکل از یک ایران کوچک است چرا که در ساحل دریا خلیج فارس واقع شده و مجموعه‌ای از فرهنگ غنی ایران اسلامی و ایران باستانی در این شهر واقع شده است.
وی افزود: شهرداری بندرعباس در راستای توسعه مسائل فرهنگی و اجتماعی، برنامه‌های کلان خود را برگرفته از اصالت هرمزگان و ایران اسلامی برگزار می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بندرعباس در خصوص اهمیت چنین نشست‌هایی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی در سطح کشور باعث انتقال تجربیات و توسعه فرهنگ کشور می‌شود.
جهانداری ادامه داد: توسعه فرهنگ از این جهت که تبادل نظرات در ابر سازمانی مانند شهرداری‌ها صورت می‌گیرد که مردم همه روزه به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آن سر و کار دارند.
چهل و ششمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران به میزبانی شهرداری مشهد مقدس طی روز‌های ۲و ۳ خردادماه با حضور مسئولان ۲۰ کلانشهر ایران برگزار شد.
در این نشست ۷ کمیته ذیل کمیسیون فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده که سه شهر تهران، مشهد و شیراز به عنوان ارائه دهنده اصلی، تجربیات خود را به سایر شهر‌ها انتقال می‌دهند.
نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران با هدف بررسی برنامه‌های کمیسیون در سال۱۴۰۱و انتقال تجربیات مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.