صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای بهره‌گیری ازنظرت کارشناسان و دانشگاهیان کارگروه ویژه بازآفرینی در این کمیسیون ایجادشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی‌مقدم در نشست هم‌اندیشی شهردار مشهد با اساتید دانشگاه‌ها، افزود: رابطه میان مدیریت شهری به‌عنوان حوزه اجرایی با دانشگاه‌ها به‌عنوان حوزه‌های علمی و نظری بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد با آغوش باز پیشنهاد‌ها و انتقادات نخبگان و کارشناسان را حتی اگر تند باشد برای توسعه شهر پذیرا خواهد بود.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: شورای ششم با وجود جوانان و پیشکسوتان درکنارهم توجه ویژه‌ای به حوزه نخبگانی و کارشناسی به‌ویژه حوزه شهرسازی دارد.

علوی‌مقدم ادامه داد: بر همین اساس ذیل کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر برای اولین بار کارگروهی درمشهد تحت عنوان کارگروه بازآفرینی ایجاد کرده است که با استفاده از نظرات کارشناسان و دانشگاهیان اتفاقت خوبی را دراین کارگروه را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: معتقد هستیم اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان به‌ویژه حوزه شهرسازی می‌توانند بازوان قوی برای مدیریت شهری باشند تا در کنار هم بتوانیم برای توسعه شهر قدم‌های مناسبی را برداریم.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار این دوره از مدیریت شهری قراردارد استفاده از ظرفیت‌های مشاوران و متخصصان بومی است و این موضوع در اولویت کمیسیون شهرسازی قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.