صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که در روزهای اخیر شایعاتی درباره تأخیر انتشار بازی جدید «خدای جنگ» God of War Ragnarok منتشر شد، اخباری هم درباره انتشار این بازی تا چندماه دیگر دست به دست می‌شود.

شهرآرانیوز - براساس گزارش  Bloomberg و طبق گفته سه نفر از نزدیکان تیم توسعه بازی موردانتظار God of War Ragnarok این بازی برای عرضه در نوامبر امسال برنامه‌ریزی شده است. این خبر زمانی مطرح شد که برخی می‌گویند نسخه جدید «خدای جنگ» تا ۲۰۲۳ تأخیر خورده است.

دو نفر از آشنایان تیم توسعه بازی گفته‌اند که انتظار می‌رود سونی تاریخ انتشار این بازی را اواخر این ماه اعلام کند.

God of War Ragnarok، دنباله God of War ۲۰۱۸ است و در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. سونی از آن‌زمان تاکنون چندین‌بار بازی را چه به‌صورت عمومی و چه داخلی به تعویق انداخته است، زیرا توسعه‌دهندگان آن با همه‌گیری کرونا و سایر چالش‌های تولید روبه‌رو هستند. پیش از این قرار بود God of War Ragnarok سپتامبر امسال منتشر شود، ولی این تاریخ به نوامبر تغییر کرد. 

در آوریل امسال، کوری بارلوگ، مدیر خلاق استودیو «سانتا مونیکا» از طرفداران خواست تا برای دریافت اخبار در درباره دنباله God of War صبور باشند.

گزارش اخیر وب‌سایت GameReactor، گفته است با غیبت بازی در رویداد‌های بزرگ این صنعت مانند Summer Games Fest و State of Play، گمانه‌زنی‌هایی درباره تأخیر انتشار بازی God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ قوت گرفته است. 

همه می‌دانیم هیچ تاریخی در دنیای پرتلاطم گیم قطعی نیست و ممکن است انتشار نسخه جدید «خدای جنگ» باز هم به تعویق بیفتد و یا حتی زودتر از موعر منتشر شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.