نظر کوری بارلوگ درباره احتمال عرضه بازی God of War Ragnarok برای پی سی

  • کد خبر: ۹۵۸۵۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
نظر کوری بارلوگ درباره احتمال عرضه بازی God of War Ragnarok برای پی سی
تنها یک روز پس از عرضه بازی God of War برای پی سی کوری بارلوگ، کارگردان این بازی، در مصاحبه ای نظرش را درباره عرضه بازی God of War Ragnarok برای کامپیوتر عنوان کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، گفت که اصلا نمی‌داند آیا بازی God of War Ragnarok طی چهار سال آتی برای پی سی عرضه می‌شود یا نه.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق God of War Ragnarok برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ اعلام نشده است، برخی از کاربر‌ها درباره‌ نسخه‌ کامپیوتر بازی بحث می‌کنند. قطعا دلیل این اتفاق، عرضه بازی God of War برای کاربران پی سی است که دیروز در دسترس قرار گرفت. در همین راستا و طی مصاحبه با گیم اینفورمر، از کوری بارلوگ پرسیده شد که آیا زودتر از چهارسال پس از عرضه رگناروگ، شاهد پورت این بازی روی کامپیوتر خواهیم بود یا خیر؟

کوری بارلوگ در جواب به این سؤال اعلام کرد:

«من هیچ آگاهی از این موضوع ندارم. در حال حاضر ما فقط روی یک بازی به‌صورت همزمان کار می‌کنیم و قدم به قدم با هم سراغ تصمیم‌گیری می‌رویم. برای مثال از خود می‌پرسیم که آیا این بهترین کاری است [که می‌توانیم برای آن بخش از بازی انجام بدهیم]؟ و در ادامه به مواردی مثل این می‌رسیم که آیا مردم از آن لذت می‌برند؟ آیا کار را به درستی انجام دادیم؟ آیا موردی وجود دارد که آن را به اشتباه انجام داده باشیم؟ درآینده اگر مجددا بخواهیم این کار را انجام دهیم، در راستای بهتر شدنش می‌توانیم چه کار کنیم؟ می‌نگریم. بااین‌حال در آخر تصمیم‌گیری نهایی با سونی است».

بارلوگ یکی از بزرگ‌ترین پشتیبان‌های عرضه‌ بازی God of War برای کامپیوتر بود. این در حالی است که وی اشاره کرد ایده‌ عرضه‌ی بازی روی کامپیوتر، مورد حمایت تعدادی از استودیو‌های پلی استیشن بود. او بار‌ها به سونی پیشنهاد پورت این بازی را داده است. وی در این‌باره افزود: «ما همچنان به‌عنوان یک شرکت و استودیو مجزا در حال بررسی این موضوع (پورت بازی‌ها برای پی سی) و استراتژی پیرامون آن هستیم».

در انتها از وی پرسیده شد که چرا فکر می‌کنید کاربران باید پورت نسخه پی سی را تجربه کنند؟ او به شوخی اعلام کرد: «در بازی یک صفحه مه‌آلود بزرگ وجود دارد و شما را به این فکر فرو می‌برد که آیا Silent Hills به‌صورت مخفیانه در این بازی قرار گرفته است؟»

علاقه‌مندان God of War سال‌ها منتظر عرضه این بازی برای پی سی بودند و بالاخره دیروز این اتفاق افتاد و نسخه سال 2018 این مجموعه برای کامپیوترها منتشر شد. مت دی‌والد، مدیر ارشد تولید فنی استودیو سانتا مونیکا در مصاحبه‌ای با گیم اینفورمر گفته است که توسعه‌ نسخه PC خدای جنگ حداقل دو سال (با درنظر گرفتن ماه عرضه بازی) طول کشیده است. استودیو Jetpack Interactive، پورت‌کردن God of War را انجام داده است و استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی به‌عنوان سرپرست، وظیفه‌ نظارت روی پروژه را برعهده داشته است. 

منبع: زومجی


در ادامه بخوانید

God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» می‌دانیم


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->