کاظم کلانتری | شهرآرانیوز - بعد از انتشار اولین تریلر بازی God of War Ragnarok و پرتره شخصیتهای این بازی خیلی از طرفداران از ظاهر و جثه «ثور» انتقاد کردند؛ حتی برخی آنقدر توی ذوقشان خورده که نمیخواهند بازی را بخرند. در این میان بیش از هرچیز شکم «ثور» موردتوجه قرار گرفت اما بهتر است بگوییم آنها احتمالا تصوراتشان از این شخصیت براساس دنیای سینمایی «مارول» شکل گرفته است و از اساطیر «نورس» هیچ اطلاعی ندارند، چیزی که مدیر توسعه این بازی هم در توجیه هیکل شخصیت «ثور» به آن اشاره کرده است.
ببینید
«ثور» در دنیای سینمایی «مارول» با بازی کریس همسورث
اریک ویلیامز، کارگردان بازی، و کوری بارلوگ به تازگی توضیحاتی درباره فیزیک شخصیت «ثور» در بازی دادهاند. ویلیامز گفته است:
«ما فقط میخواهیم او یک پسر بزرگ باشد، میدانید، تفسیر «مارول» از او چیزی متفاوت است. ما میخواستیم کمی عمیقتر وارد خودِ اساطیر شویم.»
کوری بارلوگ هم گفته است:
«من فکر میکنم چیز فوقالعادهای که در شخصیت «ثور» وجود دارد این است که او لزوما نباید با مفهوم ماهیچهها و عضلههای خیرهکننده به تصویر کشیده شود تا فوقالعاده، قدرتمند و ترسناک به نظر برسد.»
چرا کوری بارلوگ بازی God of War: Ragnarok را کارگردانی نمیکند؟
کسانی که به اساطیر «نورس» آگاهی دارند تصدیق میکنند که نسخه God of War از این شخصیت بسیار موفق است؛ زیرا در این اسطورهها او معمولا یک آدم پرخور نشان داده میشود که مدام درحال نوشیدن است و آنقدر از این کار لذت میبرد که حتی در یک مبارزه نیمی از اقیانوس را مینوشد.
اریک ویلیامز در بخش دیگری از توضیحاتش گفته است: «من میخواستم او تقریبا مثل یک پسربچه قوی به نظر برسد، او قدرت زیادی دارد و میتواند هرکاری را انجام دهد. اگر شما آنقدر قدرت داشته باشید که هرکاری بخواهید انجام دهید اصلا رشد نمیکنید. نیازی هم نیست رشد کنید و بالغ شوید؛ شما فقط هر کاری دلتان میخواهد انجام میدهید.»
با توجه به اینکه در نسخه قبلی «کریتوس» و «آترئوس» مسئول مرگ پسران «ثور» هستند، منطقی است که آنها در نسخه جدید روبهروی خدای رعد و برق قرار بگیرند و احتمالا یکی از هیجانانگیزترین رویاروییهای تاریخ این مجموعه رقم بخورد.
اولین تریلر بازی God of War Ragnarok | ادامه ماجراجوییهای «کریتوس» با «آترئوس» و «میمیر»
God of War: Ragnarok | هرچیزی که درباره دنباله بازی «خدای جنگ» میدانیم