صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیکر مفقود شده سیلاب جمعه در مشهد پیدا شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۴۵
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
معاون عمرانی فرماندار مشهد گفت: پیکر بانوی مفقود شده در حادثه سیلاب روز جمعه ۲۰ خردادماه، امروز در حوالی روستای "دهسرخ" در مسیر مشهد - کلات پیدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی برامکی افزود: با تلاش تیم‌های هلال احمر پیکر بی‌جان این بانوی فوت شده در یکی از حوضچه‌های آب به جا مانده از سیل ۲ روز قبل در امتداد رودخانه گوجگی در مسیر مشهد به کلات پیدا شد.

وی گفت: در پی بارش‌های ۲ روز گذشته یک خودرو سواری در مسیر مشهد به کلات طعمه سیلاب شده بود که راننده خودرو غرق و همسر وی مفقود شده بود و تلاش برای یافتن وی از همان زمان آغاز شده بود.

معاون عمرانی فرماندار مشهد ادامه داد: بارش‌های اخیر که با بارش تگرگ شدید همراه بوده، موجب وارد آمدن خساراتی به کشتزار‌ها و باغ‌های این شهرستان، به ویژه در غرب و جنوب غرب مشهد و روستا‌های بخش مُلک آباد این شهرستان شده است.

برامکی همچنین با اشاره به تداوم این بارش‌ها در روز شنبه، روستا‌های ده غیبی، عارفی و امان آباد و شهر ملک آباد را از مناطق آسیب دیده از سیل و بارش‌های بهاری دیروز عنوان کرد و گفت: برخی منازل شهری و روستایی دچار آب بردگی و تخریب شده اند و همچنین سه خودرو به دلیل قرار گرفتن در مسیر سیلاب دچار آسیب شده اند.

وی برآورد میزان خسارت از سیلاب ۲ روز گذشته بویژه در بخش کشاورزی را نیازمند زمان دانست.

هواشناسی خراسان رضوی پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در برخی نقاط و بارش تگرگ، وزش باد شدید در برخی نقاط استان همراه با گرد و خاک، کاهش میدان دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت از بعد از ظهر جمعه تا روز یکشنبه را پیش بینی کرده بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.