قدردانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از تلاش شهرداری مشهد بر حفظ فضای سبز پادگان لشکر ۷۷ ارتش

  • کد خبر: ۱۱۱۹۹۵
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
قدردانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از تلاش شهرداری مشهد بر حفظ فضای سبز پادگان لشکر ۷۷ ارتش
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند تغییرات پادگان لشکر ۷۷ ارتش گفت: نکته بسیار مثبتی که در کار شهرداری مشاهده شد، تلاش این سازمان برای حفظ فضای سبز محل است، حتی با کج بنا کردن دیوار‌های پروژه نیز سعی کرده‌اند به حفظ درختان در این مکان کمک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد کریمی‌قدوسی با بیان این مطلب، اظهار کرد: در بخشی از فضای شهر مشهد به دلیل عدم دسترسی معابر و ترافیک، معضلات و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده بود.
وی افزود: بازدید‌هایی از پروژه پادگان صورت گرفته که به‌نظر می‌رسد ظرف چند روز آینده آماده بازگشایی خواهد بود، نکته بسیار مثبت در کار شهرداری هم اهمیت دادن و تلاش این سازمان برای حفظ فضای سبز این مکان است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شایعه‌ای مطرح شده بود که شهرداری مشهد درخت‌ها را قطع کرده، اما این‌گونه نیست و برای حفظ درختان حتی دیوار‌های پروژه کج بنا شده است، بنا است پارک بسیار بزرگی؛ یک و نیم برابر بوستان ملت در این محل که مرکزیت شهر است، در اختیار مردم قرار گیرد که از نظر روحیه و نشاط اجتماعی می‌تواند برای مردم منطقه موثر و مفید باشد.
کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: سرعت کار، جهادی است، حتی روز جمعه که روز تعطیل است هم چند هزار نفر مشغول کار بودند، این پروژه یکی از اتفاقات بزرگ شهر به حساب می‌آید که جزو یکی از پنج مساله حل نشده شهر و گره کوری بود که پس از سال‌ها باز شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->