وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم
سرخط خبرها

مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد
معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم.

به گزارش شهرارانیوز، نوید زهدی،با اشاره به مشکلات شبکه‌های شارژ من‌کارت مشهد اظهار کرد: در این چند روز اخیر شبکه شارژ من‌کارت‌ها با مشکل مواجه شده بود. این مشکل از سمت ارتباط با شبکه بانکی کشوری و سویچ بانکی بود که باید ارتباط دستگاه‌ها با آن برقرار می‌شد تا بتوانند عملیات شارژ من‌کارت را انجام دهند. ما در این چند روز اخیر پیگیر موضوع بودیم تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.  

وی افزود: قبلا در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده بودیم که دستگاه‌های جایگزین دیگری هم وجود داشته باشد تا اگر موارد احتمالی به وجود آمد، شهروندان بتوانند از موارد جایگزین استفاده کنند. همزمان با شبکه شارژ قبلی چند دستگاه پوز دیگر در شهر پیش‌بینی شده بود که بعد از بروز این مشکل  در باجه‌ها مستقر شده و شهروندان می‌توانستند به این باجه‌ها مراجعه کنند و عملیات شارژ من‌کارتشان را انجام دهند.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد توضیح داد: دستگاه‌های بلیت تک‌سفره در قطار شهری تعبیه شده بود که شهروندان از آن طریق هم می‌توانستند بلیط تک‌سفره خریداری کنند. علاوه بر این روش‌های نرم‌افزارهای موبایلی مثل شهر من، پی‌پاد و IDP هم پیش‌بینی شده بود که از آن طریق هم امکان پرداخت بها در قطار شهری وجود داشت.  

زهدی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم. برای همه دستگاه‌ها یک فایل به‌روزرسانی ارسال کردیم که تمام آن‌ها به‌ روز شوند و آن ارتباط را بتوانند با شبکه‌های بانکی برقرار کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر این ارتباط تقریبا در تمام انواع دستگاه‌های مختلف شارژ من‌کارت برقرار شده اما مساله فعلی این است که تعدادی دستگاه شارژ در اختیار سوپرمارکت‌ها یا مجموعه‌های مشابه است. ممکن است این دستگاه‌ها در آن بازه به‌روزرسانی خاموش بوده و فایل به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشند. همچنین تعدادی از دستگاه‌ها مدل‌های خاصی مانند لن است که ما در حال بررسی برقراری ارتباط مجدد این دستگاه‌ها نیز هستیم.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: آن دستگاه‌هایی که شامل این ۲ دسته یوده و به‌روزرسانی را دریافت نکردند، شناسایی خواهد شد و شماره سریال‌ها را استخراج می‌کنیم و بر آن مبنا این‌ به‌روزرسانی‌ها را یا از طریق سرور یا به صورت دستی و تک به تک انجام می‌دهیم. امیدواریم مشکل‌ برطرف شده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌دهی به شهروندان باشد.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->