کوچه چهنو مشهد، راه‌آبِ کهنِ شهر که قدمتش به قبل دوره قاجار می‌رسد اختصاص ۷۰ هکتار زمین رهاشده برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ شهرداری مشهد ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی در آبان ۱۴۰۳ حاجی‌بگلو: ورود تفکر جهادی و بسیجی به هر عرصه‌ای، رفع گره‌ها و پیشرفت حتمی را به دنبال دارد تأکید شهردار مشهد بر همکاری همه‌جانبه شهرداری با سازمان بسیج شهرداری مشهد + فیلم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی منصوب شد (۵ آذر ۱۴۰۳) خدمت بهتر با سیره و اخلاص بسیجی ثبت‌نام اعتکاف ماه رجب در حرم امام‌رضا(ع) آغاز شد (۵ آذر ۱۴۰۳) + لینک شهردار مشهد مقدس: پایه اصلی قوت و قدرت دفاعی کشور‌های اسلامی بسیج است نقش کلیدی مساجد در توسعه و مدیریت شهری همیاری خیران شهریار برای سازندگی در مشهد کشف و جمع‌آوری ۱۳ انشعاب غیرمجاز آب از یک مجتمع ویلایی در گلبهار مشهدِ بسیجی، امن‌تر و زیست‌پذیرتر است پاسخ گویی مسئولان اتوبوس رانی مشهد با حضور در خیابان عمار یاسر ۱۲۵ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد | نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در خدمت شهروندان+ فیلم استاندار خراسان رضوی: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها راهی جز عبور از مسیر اقتصاد دیجیتال نداریم آغاز فعالیت کافه بازی‌ها در بوستان‌های بانوان مشهد (۳ آذر ۱۴۰۳) یادی از حاج حسین ملک، بزرگ‌ترین واقف تاریخ معاصر ایران | مردی که افسانه نبود دردسر‌های ترافیک شهری در خیابان مهندس مشهد
سرخط خبرها

مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد
معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم.

به گزارش شهرارانیوز، نوید زهدی،با اشاره به مشکلات شبکه‌های شارژ من‌کارت مشهد اظهار کرد: در این چند روز اخیر شبکه شارژ من‌کارت‌ها با مشکل مواجه شده بود. این مشکل از سمت ارتباط با شبکه بانکی کشوری و سویچ بانکی بود که باید ارتباط دستگاه‌ها با آن برقرار می‌شد تا بتوانند عملیات شارژ من‌کارت را انجام دهند. ما در این چند روز اخیر پیگیر موضوع بودیم تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.  

وی افزود: قبلا در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده بودیم که دستگاه‌های جایگزین دیگری هم وجود داشته باشد تا اگر موارد احتمالی به وجود آمد، شهروندان بتوانند از موارد جایگزین استفاده کنند. همزمان با شبکه شارژ قبلی چند دستگاه پوز دیگر در شهر پیش‌بینی شده بود که بعد از بروز این مشکل  در باجه‌ها مستقر شده و شهروندان می‌توانستند به این باجه‌ها مراجعه کنند و عملیات شارژ من‌کارتشان را انجام دهند.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد توضیح داد: دستگاه‌های بلیت تک‌سفره در قطار شهری تعبیه شده بود که شهروندان از آن طریق هم می‌توانستند بلیط تک‌سفره خریداری کنند. علاوه بر این روش‌های نرم‌افزارهای موبایلی مثل شهر من، پی‌پاد و IDP هم پیش‌بینی شده بود که از آن طریق هم امکان پرداخت بها در قطار شهری وجود داشت.  

زهدی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم. برای همه دستگاه‌ها یک فایل به‌روزرسانی ارسال کردیم که تمام آن‌ها به‌ روز شوند و آن ارتباط را بتوانند با شبکه‌های بانکی برقرار کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر این ارتباط تقریبا در تمام انواع دستگاه‌های مختلف شارژ من‌کارت برقرار شده اما مساله فعلی این است که تعدادی دستگاه شارژ در اختیار سوپرمارکت‌ها یا مجموعه‌های مشابه است. ممکن است این دستگاه‌ها در آن بازه به‌روزرسانی خاموش بوده و فایل به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشند. همچنین تعدادی از دستگاه‌ها مدل‌های خاصی مانند لن است که ما در حال بررسی برقراری ارتباط مجدد این دستگاه‌ها نیز هستیم.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: آن دستگاه‌هایی که شامل این ۲ دسته یوده و به‌روزرسانی را دریافت نکردند، شناسایی خواهد شد و شماره سریال‌ها را استخراج می‌کنیم و بر آن مبنا این‌ به‌روزرسانی‌ها را یا از طریق سرور یا به صورت دستی و تک به تک انجام می‌دهیم. امیدواریم مشکل‌ برطرف شده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌دهی به شهروندان باشد.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->