آماده‌باش ۱۰۰ درصدی ۵۸۰۰ نیروی کارگری به منظور انجام رفت‌وروب معابر در دهه پایانی صفر | استقرار ۶ کانکس ارزاق عمومی و ۸ کانکس نانوایی پیش‌بینی هواشناسی مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ و سالروز شهادت امام‌رضا(ع) | گرما طاقت‌فرسا نخواهد بود مشکلی در تأمین نان و آرد مشهد در دهه پایانی ماه صفر وجود ندارد | فعالیت ۹ نانوایی سیار در اطراف حرم امام‌رضا(ع) افزایش ۳۳ درصدی اهدای خون در روز اربعین در خراسان رضوی ضمیری: سامان‌دهی سیما و منظر شهری مشهدمقدس با الگوی ایرانی‌اسلامی دنبال می‌شود تأکید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر میزبانی شایسته از عزاداران دهه آخر ماه صفر «محله‌شناسی» مشهد در «عصر گوهرشاد» | چشم‌اندازی از فضای شهری ۶۰۰ سال پیش در ارض اقدس براساس گزارش «حافظ ابرو» اسامی محرومان هفته اول لیگ برتر مشخص شد گلایه شهروندان از گره‌های کور خیابان پورسینای مشهد | مسیر پر از سنگلاخ مدرسه سخنگوی دولت نوشت: فرصت مشروط برای ثبات منطقه کمبودی در تأمین کالا‌های اساسی دهه پایانی ماه صفر در مشهد و خراسان رضوی وجود نخواهد داشت  ارائه خدمات مدیریت شهری به ۷۰۰ مسجد مشهد خدمات‌رسانی گسترده ۹ ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد در دهه پایانی ماه صفر مشهد به احترام زائران امام‌رضا (ع) می‌ایستد اکران ۵۰ قاب از مفاخر شهری با تصاویر خادمان امام رضا (علیه‌السلام) در مشهد تصمیم‌گیری درباره الحاق اراضی زعفرانیه طرقبه منوط به بررسی‌های فنی و تصویب در طرح جامع خواهد بود ارائه خدمات مختلف سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد به زائرین پیاده جمع آوری پسماندهای خشک مواکب و ایستگاه‌های مشهد در اربعین حسینی شهردار مشهد مقدس خبر داد: پایان مأموریت خدمات شهرداری مشهد در عراق و آغاز آماده‌سازی برای دهه آخر صفر شهردار مشهد مقدس: اتصال بولوار امام خمینی (ره) به بولوار نماز هفته آینده بازگشایی می‌شود + تصاویر شهردار مشهد مقدس دستور تمدید ساعات کاری خط ۳مترو را در روز اربعین صادر کرد
سرخط خبرها

مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد

  • کد خبر: ۱۱۲۱۲۴
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مشکل بسیاری از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد حل شد
معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم.

به گزارش شهرارانیوز، نوید زهدی،با اشاره به مشکلات شبکه‌های شارژ من‌کارت مشهد اظهار کرد: در این چند روز اخیر شبکه شارژ من‌کارت‌ها با مشکل مواجه شده بود. این مشکل از سمت ارتباط با شبکه بانکی کشوری و سویچ بانکی بود که باید ارتباط دستگاه‌ها با آن برقرار می‌شد تا بتوانند عملیات شارژ من‌کارت را انجام دهند. ما در این چند روز اخیر پیگیر موضوع بودیم تا بتوانیم این مساله را حل کنیم.  

وی افزود: قبلا در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده بودیم که دستگاه‌های جایگزین دیگری هم وجود داشته باشد تا اگر موارد احتمالی به وجود آمد، شهروندان بتوانند از موارد جایگزین استفاده کنند. همزمان با شبکه شارژ قبلی چند دستگاه پوز دیگر در شهر پیش‌بینی شده بود که بعد از بروز این مشکل  در باجه‌ها مستقر شده و شهروندان می‌توانستند به این باجه‌ها مراجعه کنند و عملیات شارژ من‌کارتشان را انجام دهند.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد توضیح داد: دستگاه‌های بلیت تک‌سفره در قطار شهری تعبیه شده بود که شهروندان از آن طریق هم می‌توانستند بلیط تک‌سفره خریداری کنند. علاوه بر این روش‌های نرم‌افزارهای موبایلی مثل شهر من، پی‌پاد و IDP هم پیش‌بینی شده بود که از آن طریق هم امکان پرداخت بها در قطار شهری وجود داشت.  

زهدی عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، توانستیم آن تعداد دستگاه‌هایی را که از سمت سویچ بانکی به مشکل خورده بودند را به شبکه بازگردانیم. برای همه دستگاه‌ها یک فایل به‌روزرسانی ارسال کردیم که تمام آن‌ها به‌ روز شوند و آن ارتباط را بتوانند با شبکه‌های بانکی برقرار کنند.  

وی تاکید کرد: در حال حاضر این ارتباط تقریبا در تمام انواع دستگاه‌های مختلف شارژ من‌کارت برقرار شده اما مساله فعلی این است که تعدادی دستگاه شارژ در اختیار سوپرمارکت‌ها یا مجموعه‌های مشابه است. ممکن است این دستگاه‌ها در آن بازه به‌روزرسانی خاموش بوده و فایل به‌روزرسانی را دریافت نکرده باشند. همچنین تعدادی از دستگاه‌ها مدل‌های خاصی مانند لن است که ما در حال بررسی برقراری ارتباط مجدد این دستگاه‌ها نیز هستیم.  

معاون هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: آن دستگاه‌هایی که شامل این ۲ دسته یوده و به‌روزرسانی را دریافت نکردند، شناسایی خواهد شد و شماره سریال‌ها را استخراج می‌کنیم و بر آن مبنا این‌ به‌روزرسانی‌ها را یا از طریق سرور یا به صورت دستی و تک به تک انجام می‌دهیم. امیدواریم مشکل‌ برطرف شده و تمام دستگاه‌ها آماده خدمات‌دهی به شهروندان باشد.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->