صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهاجرين ضمن عدم پرداخت هر گونه وجه به افراد سودجو، شماره تلفن تماس گيرنده را به اطلاع دفتر كفالت برسانند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کانون انجمن‌های صنفی دفاتر كفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که افرادی سودجو و شياد در تماس تلفنی با مهاجرين، جهت صدور كارت بهداشت و يا بيمه و يا موارد ديگر از مهاجرين درخواست وجه می‌کنند، مهاجرين ضمن عدم پرداخت هر گونه وجه به اين گونه افراد سودجو، شماره تلفن تماس گيرنده را به اطلاع دفتر كفالت برسانند.

متن اطلاعيه بدین شرح است:

در ماه‌های اخیر در برخی استان‌ها بخصوص استان تهران در تماس تلفنی از طریق خط ثابت و یا ندرتاً از شماره همراه با اتباع افغانستانی دارای کارت آمایش و یا گذرنامه خانواری اظهار می‌دارند " از سوی دفتر کفالت و یا استانداری و يا ... تماس گرفته شده است و باید برای دریافت کارت درمانی یا بیمه درمان و امثالهم باید فلان مبلغ پرداخت گردد و حتی بعضا اظهار می‌شود به درب منزل مراجعه و وجه را نقدی و یا از طریق کارتخوان دریافت خواهند نمود و در انتها نیز مخاطب را تهدید به ابطال اقامت و اخراج از ايران در صورت عدم تمکین می نمایند.!"

بنا به مراتب بدینوسیله به اطلاع می‌رساند تماس‌های مزبور به هیچ وجه مورد تأیید نیست و گروهی شیاد در صدد سوء استفاده از اتباع محترم افغانستانی می‌باشند. لذا لازم است در صورت برقراری تماس با موضوع درمان، صدور کارت بهداشت و امثالهم بلافاصله ارتباط را قطع نموده و شماره تماس گیرنده در اولین فرصت به دفتر کفالت اعلام گردد.

کانون انجمن‌های صنفی دفاتر كفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.