صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هنرمند افغانستانی که بیش از ۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری و حدود ۱۵ پروژه زیباسازی در شهر تهران انجام داده است، می‌گوید: دوست دارم در زیباسازی و شادابی محیط ایران سهیم باشم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «نثار احمد تاجیک»، هنرمند و نقاش افغانستانی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز تحصیلی سال جدید با اجرای پروژه‌ای به زیباسازی مدارس می‌پردازد؛ گفت: کار زیبا سازی مدارس ایران را جهت زیباسازی انجام خواهم داد تا برای مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید محیطی شاد برای دانش آموزان آماده شود.

تاجیک گفت: دوست دارم در زیبا سازی و شادابی محیط ایران سهیم باشم و نقش زیبای و مهرورزی را بر دیوارهای ایران به یادگار بگذارم و پیوند همبستگی را با نگاه مردم ایران رقم بزنم زیرا هنر زبان مشترک ملت‌ هاست.

تاجیک گفت: پروژه زیباسازی دیوارنگاری در مرحله اول ۲۰۰۰متر مربع در شهر اسلامشهر اجرا می‌شود و در فاز دوم ۱۰۰۰متر مربع در نسیم شهر و در فاز سوم ۱۲۰۰متر مربع در شهرک صنعتی عباس آباد اجرا خواهد شد.

اینجا ببینید:

طراحی و اجرای این دیوارنگاری ها توسط هنرمند افغانستانی که اولین هنرمند دیوارنگاری افغانستانی در ایران هست و حدود سی سال در این هنر فعالیت دارد اجرا می‌شود.

این پروژه ها از سوی شهرداری اسلامشهر، نسیم شهر و مدارس استان تهران اجرا خواهد شد.

نثار احمد تاجیک از مهاجرین افغانستانی است که بر روی دیوارهای شهر تهران و اطراف آن از جمله ورامین، پاکدشت، نسیم شهر، اسلامشهر و رباط کریم نقاشی می کشد.

این هنرمند افغانستانی بیش از پنج هزار متر مربع نقاشی دیواری و حدود پانزده پروژه زیباسازی شهر را انجام داده است.

منبع: YJC

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.