صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حل مشکل آنتن‌دهی در جاهدشهر، تا پایان آذر

  • کد خبر: ۱۲۰۲۴
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • ۱
اسفندماه ۹۷ آنتن‌های فرستنده مخابراتی را جمع‌آوری کردند و از آن زمان تاکنون وضعیت تلفن‌های همراه اول و دریافت اینترنت اهالی محله جاهدشهر به شدت بد است.
تکتم جاوید - رضا مصطفوی یکی از همان اهالی است که به نمایندگی از هم‌محلی‌هایش استشهاد محلی را با امضای ۷۰ نفر جمع‌آوری کرده و به اداره مخابرات برده و پیگیر وضعیت آنتن‌دهی شده است. او می‌گوید: سال گذشته در اعتراض به عده‌ای از اهالی، از شهرداری آمدند و دکل مخابراتی را جمع کردند. وقتی اعتراض‌ها را پیگیری کردیم حدود یک‌ماه‌و‌نیم پیش آمدند و دکل را در بوستان کنار مسجد نصب کردند، اما آنتن‌دهی تلفن‌های همراه بهتر نشد. به نظرم اصلا فرستنده‌ها فعال نیستند. او ادامه می‌دهد:‌آنتن‌دهی در این منطقه به حدی ضعیف است که نمی‌توانیم بدون قطع شدن مداوم تلفن با کسی صحبت کنیم. افزون بر آنتن‌دهی ضعیف تلفن همراه، دریافت اینترنت هم مشکل دارد، اما پیگیری‌های ما تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

نصب کنتور ۳ فاز برای حل مشکل آنتن‌دهی
مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد درباره این مشکل و رسیدگی به اعتراض شهروندان می‌گوید: تجهیزات هر ۲ اپراتور ایرانسل و همراه اول روی دکل نصب شده است، اما از آنجا که اکنون این تجهیزات با برق موقت کار می‌کنند، به صورت «فول تکنولوژی» سرویس‌دهی نمی‌شوند و به همین دلیل مشکل پوشش‌دهی کامل برای تلفن‌همراه برای اهالی وجود دارد.

روح‌الله مهدی‌پناه با اشاره به زمان سرویس‌دهی کامل اضافه می‌کند: این‌طور که شرکت برق به ما قول داده، قرار است در هفته آینده یا تا آخر آذرماه کنتور ۳ فاز آن را نصب کند و اپراتور‌ها می‌توانند پس از آن تجهیزات خود را به صورت کامل ارائه کنند و این مشکل شهروندان برطرف خواهد شد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین محزونیه
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
سلام تنها با نصب دکل ( آنتن سکتور ) مشکل ضعف آنتن دهی رفع نمی شود عمده دلیل ضعف آنتن دهی وجود اختلال و تداخل فرکانس هست .