افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

مشکل آنتن همراه اول را درجاهد شهر برطرف کنید

  • کد خبر: ۱۱۱۱۰
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
مشکل آنتن همراه اول را درجاهد شهر برطرف کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.
اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

فرمانداری
۸۷۱...۰۹۱۵ دهم آذرماه برای پیگیری یارانه یکی از دوستانم با شماره ۳۲۲۵۸۰۶۲ فرمانداری تماس گرفتم که به اپراتور وصل شد، ولی هیچ کدام از کد‌هایی که می‌گرفتم پاسخ گو نبودند، گاهی در این اداره کسی گوشی را برنمی دارد. در اداره به این مهمی نباید یک نفر گوشی را بردارد؟ چند بار امتحان کردم، ولی موفق نشدم.
مخابرات
۰۹۵...۰۹۱۵ بعد از چندین اختلال و نارسایی تلفن همراه و اینترنت همراه اول، هنوز این مشکل در منطقه جاهدشهر رفع نشده است. لطفا علت را بیان کنید.
شهروند- آنتن دهی در بولوار پیروزی افتضاح است. انگار در چاله فضایی قرار داریم.
ایرانسل
شهروند- در مدتی که اینترنت تلفن همراه قطع و زمان مصرفش برای ما تمام شده بود، بسته‌ای که خریداری کرده بودم بدون مصرف تمام شد. تکلیف چیست؟ به نظرم وزیر باید دستور بدهد بسته‌ها دوباره شارژ شوند.
ایرانسل: تمامی بسته‌های اینترنتی کاربران طبق آنچه در رسانه‌ها منتشر شده تمدید شده است. اگر مشترکی با مسئله‌ای در این زمینه روبه‌روست می‌تواند موضوع را برای بررسی بیشتر به صورت موردی با شماره ۷۰۰ یا از طریق وب‌سایت ایرانسل یا مای‌ایرانسل با اپراتور‌های ما در میان بگذارد.
گاهی ممکن است که بسته‌ها به دلیل استفاده بیشتر زودتر از زمان تعیین‌شده به اتمام برسند که این به معنای تمدید نشدن بسته توسط ایرانسل نیست.
محیط زیست
۱۱۰...۰۹۱۵ زمانی در آسمان دود نمی‌دیدیم، اما الان دود تنها چیزی است که در آسمان می‌بینیم. شهرداری می‌تواند به هر خانواده به طور رایگان گیاه آپارتمانی سانسوریا بدهد تا آلودگی محیط را تعدیل کند، اگرچه این اقدام نمی‌تواند به تنهایی برخی معضلات -چون وارد شدن دود کارخانه- را جبران کند.
سازمان ترافیک
۰۴۶...۰۹۱۵ کوچه ابوطالب ۲۹ به دلیل نداشتن سرعت کاه و نزدیک بودن به اولین دوربرگردان بولوار ابوطالب به محل پرتردد خودرو‌ها تبدیل شده است، خودرو‌هایی که با سرعت زیاد از کوچه عبور می‌کنند. تقاضا می‌کنم در این کوچه سرعت گیر نصب شود.
۸۵۱...۰۹۳۶ از دست اندرکاران اجرا و طرح پل نیمه هوایی ابتدای پلیس راه مشهد-چناران، از جمله کارگران زحمت کش عزیز و مهندسان ناظر تشکر می‌کنیم.
تاکسی‌های اینترنتی
۵۲۱...۰۹۱۵ در تاکسی‌های اینترنتی برخی از رانندگان ترانه پخش می‌کنند، لطفا مسئولان در به کارگیری راننده دقت کنند. شهروندان با اطمینان خاطر پا به وسایل نقلیه می‌گذارند.
اتوبوس رانی
۹۵۸...۰۹۱۵ ایستگاه اتوبوس نمایشگاه اصلا روشنایی ندارد و امن نیست. زیرگذر این محدوده نیز مثل تونل وحشت است. لطفا امنیت را دست کم برای خانم‌ها فراهم کنید.
تربیت بدنی
۹۱۲...۰۹۱۵ ممنون برای مطالب ستون «الوشهرآرا»، می‌خواستم بگویم با توجه به وجود چندباشگاه ورزشی خلبانی پاراگلایدر و وجود استعدا‌های فروان در مشهد چرا باید از وجود یک سایت محروم باشیم؟ شهردار محترم لطفا شما پیشگام شوید.
شهرداری
شهروند- می‌خواستم خدمت شهردار ناحیه عرض کنم اگر امکان دارد یک سطل زباله بزرگ و تمیز برای طبرسی شمالی ۲۴، انتهای رجب زاده ۱۷، پشت مدرسه تعبیه کنید. وضیعت بهداشتی خیلی افتضاح است. لطفا پیگیری کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->