صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: زحمات شما به گوش مردم و همشهریان نمی‌رسد و این امر سبب قضاوت نادرست از شما می‌شود. چاره کار توجه به پیوست رسانه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد و شهردار منطقه پنج که با حضور شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات آقای شیرمحمدی در منطقه پنج شخصا تقدیر و تشکر می‌کنم، زیرا برنامه‌های فرهنگی خوب و فاخری در این مدت داشتند که از جمله آن می‌توان به رویداد بین‌المللی ماه امت و برگزاری نمایش در زمان شهادت حضرت زهرا (س) و... اشاره کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات آقای عطار زاده افزود: یکی از اقدامات خوبی که توسط شهردار درحال انجام است، میدان دادن به جوانان است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: برای کار‌های خوبی که توسط مدیران انجام شده، دست بوس هستیم و امیدوارم خداوند به شما خیر و برکت بدهد، زیرا باعث آبروی جبهه انقلاب اسلامی شدید و رضایت کسانی که شهر را رصد می‌کنند، جلب کردید.

منصوریان خاطرنشان کرد: زحمات شما به گوش مردم و همشهریان نمی‌رسد و این امر سبب قضاوت نادرست از شما می‌شود. چاره کار توجه به پیوست رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: شما به ناجوانمردی قضاوت می‌شوید که هیچ‌کار انجام نمی‌دهید لذا در کنار تمامی کمیته‌های موجود، کمیته رسانه را نیز ایجاد کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.