آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد
سرخط خبرها

افزایش ۵۰ درصدی خروج مسافر از خراسان رضوی در دهه اول ماه صفر

  • کد خبر: ۱۲۴۶۹۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
افزایش ۵۰ درصدی خروج مسافر از خراسان رضوی در دهه اول ماه صفر
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از افزایش ۵۰ درصدی خروجی مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، جعفر شهامت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در دهه اول ماه صفر از مبدا مشهد ۸۸۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته که ۲۶ هزار و ۲۳۴ مسافر توسط این ناوگان به مقصد رسیده‌اند و از این تعداد مقصد ۳۶۴ دستگاه اتوبوس استان تهران، ۳۳۶ دستگاه استان ایلام، ۱۵۸ دستگاه قم، ۱۴ دستگاه کرمانشاه و ۱۳ دستگاه به خوزستان سفر کرده است.

وی ادامه داد: در این جابه‌جایی‌ها ۱۱ هزار و ۶۲۰ مسافر به ایلام، ۹۱۲۴ مسافر به تهران، ۴۶۶۵ مسافر به قم، ۴۵۸ مسافر به خوزستان و ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه منتقل شده‌اند.

رئیس کمیته حمل و نقل و آمار ستاد اربعین خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از مبدا خراسان رضوی ۱۳۹۲ سفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به استان‌های مقصد صورت گرفته که به وسیله آن ۳۷ هزار و ۵۴۰ مسافر جابه‌جا شده‌اند. بیشترین میزان سفر از استان به مقصد ایلام بوده که توسط ۴۹۲ دستگاه اتوبوس ۱۶ هزار و ۵۱۵ مسافر به استان ایلام منتقل شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۶۸۶ سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نیز از مبدا خراسان رضوی به مقصد تهران تعداد ۱۵ هزار و ۷۹ مسافر راجابجا کرده‌اند. دراین مدت ۱۸۶دستگاه به قم، ۱۴ دستگاه به کرمانشاه و ۱۴ دستگاه به خوزستان رفته‌اند که به ترتیب ۵۰۷۷ مسافر به قم، ۳۶۷ مسافر به کرمانشاه و ۵۰۲ مسافر به خوزستان منتقل شده‌اند.

شهامت یادآور شد: در دهه اول ماه صفر ۳۴۵ هزار و ۸۰۰ مسافر توسط ۲۴ هزار و ۶۰۹ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری وارد استان شده‌اند. در همین زمان ۲۳ هزار و ۹۵۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری انجام شده که ۳۶۲ هزار و ۱۳۲ مسافر استان را به مقاصد مورد نظر منتقل کرده‌اند.

شهامت با اشاره به اینکه در دهه اول ماه صفر ۱۷۷ هزار و ۸۷۳ وسیله حمل و نقل شخصی وارد مشهد شده، گفت: در همین مدت نیز ۲۰۹ هزار و ۹۲۵ وسیله حمل و نقل شخصی از مشهد خارج شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->