صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: با مشارکت فرمانداری، جهاد کشاورزی مشهد و اداره غله ۳۰ کانکس سیار در رینگ یک و دو فعال هستند.

غلامی|شهرآرانیوز، احمدرضا کشتگر با بیان اینکه حدود ۹۰ نانوایی در رینگ یک اطراف حرم وجود دارد اظهارکرد: ۱۰۸ واحد نانوایی در محدوده‌های منتهی به حریم حرم مطهر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در رینگ یک (منطقه ثامن) و رینگ ۲ (میدان توحید از سمت شیرازی، فلکه برق از سمت امام رضا، میدان عدالت از نواب و چهارراه مقدم) فعال می‌باشد.
وی افزود: حدود ۲۰ تیم نظارتی وجود دارند که با چهار موتورسیکلت فقط اطراف حرم را بازرسی می‌کنند،  همچنین شهرداری ۵۰۰ واحد را در نظر گرفته است که ما نان را به صورت بسته‌بندی به این اماکن بدهیم تا بتوانیم صف‌ها را در اطراف حرم مطهر رضوی بشکنیم.
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد اسقرار ۳۰ دستگاه کانکس سیار نانوایی، محاسبه ریز تراکنش‌های ۳۵۰ واحد نانوایی برای افزایش پخت با دستگاه‌های جدید نانینو و اختصاص ۱۷ هزار و ۵۰۰ کیسه آرد به متصدیان نانوایی برای پخت فوق العاده (به جز نانوایی‌های مستقر در رینگ حرم مطهر رضوی)، بازگشایی سه واحد نانوایی غیر فعال در اطراف حرم مطهر رضوی و اختصاص سهمیه آرد برای رفاه حال زائران و مجاوران را از جمله اقدامات صورت گرفته برای دهه پایانی صفر برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: هیات‌هایی که درخواست نان بیشتر از ۲۰ عدد داشته باشند، باید با مراجعه به اتحادیه نانوایان حواله نان بگیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.