صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار منطقه ۳ مشهد گفت: برای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که زمان رسیدن مردم به مقصد را کاهش خواهد داد.

گروه مشهد | شهرآرانیوز، مهدی خداشناس در آیین کلنگ زنی دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی که با حضور شهردار مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: محدوده منطقه سه در میان مناطق ۱۳ گانه بیشترین اعتبار عمرانی را به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه سه بیان کرد: در سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد اعتبار وارد فاز اجرایی شده و این پروژه نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به اعتبار پروژه‌های عمرانی می‌افزاید.

وی افزود: تلاش ما این است، روح سرزندگی و شور و نشاط را با ایجاد پروژه‌های شهری در مقیاس‌های محلی و شهری در منطقه سه به منصه ظهور برسانیم.

خداشناس خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان دارای ۱۲ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۶ هزار متر مکعب بتن ریزی، ۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع قالب بندی و سه هزار متر مربع اسفالت ریزی است. این پروژه مهمتربن معضلات کنار گذر شمالی و صد متری را مرتفع و زمان مردم برای رسیدن به مقصد را کاهش خواهد داد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.