صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران اظهار کرد: بر اساس آخرین پیگیری‌های صورت گرفته با تایید ۴ پرونده جدید، تعداد شهدای سلامت استان خراسان رضوی به ۲۵ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید روح الله هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بررسی مستندات پرونده‌های جانباختگان سلامت، در حال حاضر پرونده ۲۵ نفر به عنوان شهید خدمت تایید گردیده است.

وی با اشاره به الزام انطباق مدارک و مستندات جانباختگان سلامت با آیین نامه کشوری افزود: در این مدت تمامی اعضای کارگروه استانی و کارشناسان مربوطه، به منظور پرهیز از هر گونه تضییع حقوق جانباختگان سلامت و خانواده‌های محترم آنان، به صورت مستمر نسبت به جمع آوری مستندات لازم از بخش‌های مختلف، تکمیل پرونده، ارسال به کمیته‌ی ملی مستقر در وزارت بهداشت و رفع نواقص اعلام شده اقدام کردند.

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن قدردانی از تلاش اعضای کارگروه استانی بررسی مدارک و تعیین مصادیق شهید خدمت گفت: با توجه به رسالت دفتر امور ایثارگران دانشگاه و تاکید رییس دانشگاه، پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات خانواده‌های محترم شهدای مدافع سلامت دانشگاه در بخش‌های مختلف، با جدیت دنبال می‌گردد.

وی ابراز امیدواری کرد با کاهش آمار بیماران مبتلا به کووید-۱۹، به زودی شاهد پایان پاندمی کرونا در کشور باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.