صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: بر اساس گزارش یکی از معاونین وزارت اطلاعات، حوادث و اغتشاشات اخیر کشور موجب آسیب رسیدن به معیشت و آرامش مردم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل عموئی در تشریح جلسه صبح امروز (سه شنبه ۱۹ مهرماه) فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه امروز با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور و با حضور یکی از معاونان وزارت اطلاعات در سالن شهید مدرس مجلس مشروطه  برگزار شد.

وی افزود:در این جلسه معاون وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف تحولات اخیر ارائه کرد و در ادامه تعدادی از نمایندگان عضو فراکسیون به بیان نظرات خود پرداختند. بر اساس مباحث جلسه، تحولات اخیر، هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی‌ثبات سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: براساس گزارش ارائه شده، دستگیری لیدر‌های اغتشاشات حکایت از نقش آفرینی گروه‌های مختلف ضدانقلاب در حوادث اخیر دارد و نمایندگان در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه به نارضایتی‌های مردمی بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک‌های معاند که با ایجاد نا امنی به آسایش و معیشت جامعه ضربه زدند، تاکید کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.